کد خبر: ۱۱۸۸۰۰
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹

اولویت فدراسیون جهانی بورس‌ها در سال ۲۰۱۹ اعلام شد

اولویت فدراسیون جهانی بورس‌ها در سال ۲۰۱۹ اعلام شد

فدراسیون جهانی بورس‌ها (WFE) اولویت‌های کاری سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، دبیرخانه فدراسیون جهانی بورس‌ها از انسجام مقرراتی و طبقه‌بندی بازارها، سیاست‌های مرتبط با فن‌آوری در حوزه‌هایی مانند عرضه اولیه سکه‌های ارز دیجیتال، دارایی‌های رمزنگاری شده و حفاظت سایبری، مباحث زیست محیطی، اجتماعی و راهبری در ساختارهای بازار، روشن شدن ماهیت داده‌های بازار و مسائل مرتبط با طرف مرکزی تسویه معاملات به عنوان اولویت‌های کاری این فدراسیون در سال 2019 یاد کرد.

همچنین فدراسیون جهانی بورس‌ها در سال جدید به تنظیم قوانین بازار و فعالیت‌های تحقیقاتی ادامه خواهد داد و چهار رکن راهبردی شامل مشاوره، آموزش، بازارهای نوظهور و خدمات پس از معامله را اساس اجرای برنامه‌ها قرار می‌دهد.

اولین نشست سال جاری فدراسیون جهانی بورس­ ها در ژانویه 2019 به میزبانی بورس نزدک و در لندن برگزار شد و طی آن بورس دارالسلام تانزانیا به عنوان عضو کامل این فدراسیون تایید و پذیرفته شد.

به گفته رئیس هیات مدیره فدراسیون جهانی بورس‌ها، دو سال آینده دوره تغییر و جابه‌جایی بازارهای سرمایه در سراسر جهان خواهد بود. این فدراسیون برای تقویت ساختار بازار می‌کوشد تا با تکیه بیشتر بر چهار اصل انصاف، شفافیت، نظم و سلامت، اعتماد مشتریان و ذی‌نفعان را همچنان حفظ کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ