کد خبر: ۱۱۸۸۱۲
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹

نقد تند و تیز روزنامه کیهان به مشاور رسانه ای احمدی نژاد

نقد تند و تیز روزنامه کیهان به مشاور رسانه ای احمدی نژاد

روزنامه کیهان با انتقادی تند به مشاور رسانه ای احمدی نژاد اعلام کرد: عضو حلقه انحرافی از رضا ربع پهلوی دعوت کرد عضو حلقه بهار شود!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عبدالرضا داوری که عضو حلقه انحرافی محسوب می‌شود در پیامی توئیتری اعلام کرد: رضا پهلوی هم اگر به خداگونگی انسان باور داشته باشد و برای توانمند شدن انسان ها تلاش کند و با هر شیوه‌ای که برای انسان ها حقارت و ذلت می‌خواهد مبارزه کند حتماً بهاری است. اصولاً نهضت بسوی بهار، حزب و تشکیلات نیست، جریانی انسانی است که مرز مذهبی و سیاسی و نژادی و جغرافیایی ندارد.

گویا عضو حلقه انحرافی فراموش کرده که ربع پهلوی و مادر وی به همراه پدر مقبور اموال ملت ایران را غارت کردند و به خارج بردند و بخشی از همان پول‌ها را علیه ملت ایران هزینه کردند. با این وصف احتمالاً بشود نتانیاهو و ترامپ و اوباما را هم بهاری حساب کرد.

بلانسبت بهاری، حلقه‌های ماسونی و بهایی و صهیونیستی نیز با وجود نگرش فرقه‌ای مدعی‌اند مرز مذهبی و سیاسی ندارند و همه مسئله‌ آنها انسان  است. برخی از اعضای حلقه انحرافی چند سال پیش در واکنش به اینکه چرا به جای مکتب اسلام از مکتب ایرانی نام می‌برید و کمتر از اسلام دم می‌زنید مدعی شده بودند می‌خواهیم مخاطبان همه ۷ میلیارد جمعیت زمین باشد. حالا به تدریج سران نهضت آزادی و سلطنت‌طلبان و... مصادیق حرکت فرا اسلامی و ضد انقلابی حلقه بهاری محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

 
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ