کد خبر: ۱۱۸۸۲۹
۰:۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰

برنامه افزایش سرمایه ۱۳۷ درصدی، مجوز ۳۰ درصدی و زمان مجمع ۴۵ درصدی

برنامه افزایش سرمایه ۱۳۷ درصدی، مجوز ۳۰ درصدی و زمان مجمع ۴۵ درصدی

یک شرکت فرابورسی از برنامه افزایش سرمایه ۱۳۷درصدی خبر داد و شرکت بورسی مجوز افزایش سرمایه ۳۰ درصدی گرفت و زمان مجمع فوق العاده برای افزایش سرمایه ۴۵ درصدی از سود انباشته هم اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت تولید برق ماه تاب کهنوج از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 137 درصدی خبر داد و شرکت کارت اعتباری ایران کیش هم مجوز افزایش سرمایه 30 درصدی را از سازمان بورس گرفت و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد.

بر این اساس،شرکت تولید برق ماه تاب کهنوج که طی معاملات دیروز با کاهش قیمت مواجه بود در نظر دارد سرمایه فعلی را از 63.3 به 150 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "بکهنوج از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

شرکت تولیدی آرین ماهتاب گستر با 67.6 درصد سهامدار عمده این شرکت که در بازار دوم معاملات فرابورس درج شده به حساب می آید.

کارت اعتباری ایران کیش نیز با دریافت مجوز افزایش سرمایه 30 درصدی آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد."رکیش" با این تامین مالی سرمایه را از 200 به 260 میلیارد تومان می رساند تا از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی قادر به اجرای طرح توسعه و خرید دستگاه های پذیرنده جدید و نوسازی دستگاه های قدیمی و خرید صندوق فروشگاهی شود.

همچنین بیسکویت گرجی زمان تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه 45 درصدی را اعلام کرد.

بر این اساس،"غگرجی" درحالی که هنوز مجوز افزایش سرمایه را از سازمان بورس دریافت نکرده،ساعت 10 روز شنبه 11 اسفند به این مجمع می رود تا افزایش سرمایه از 20 به 29 میلیارد تومان را به تصویب سهامداران برساند.

بنابراین گزارش،تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و با هدف توسعه خطوط تولیدی اعمال می شود.

انتهای پیام


 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ