کد خبر: ۱۱۸۸۶۵
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰

موضوعات مهم جلسه یک هفته ایی FATF اعلام شد/ زمان رای گیری

موضوعات مهم جلسه یک هفته ایی FATF اعلام شد/ زمان رای گیری

نشست هفتگی گروه ویژه اقدام مالی در پاریس با حضور 800 مقام رسمی و بررسی موضوعات مهمی چون پیشرفت ایران در ریسک‌های مرتبط با نظام مالی آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از پایگاه خبری اف ای تی اف، نشست گروه ویژه اقدام مالی در پاریس با بررسی موضوعات مختلف از جمله پیشرفت ایران در ریسک‌های مرتبط با نظام مالی از 17 فوریه (یکشنبه 28 بهمن) آغاز به کار کرد که تا 22 ماه جاری میلادی (جمعه سوم اسفند ) ادامه دارد و باید منتظر نتیجه رای گیری در مورد ایران و ... موارد ماند.

براساس این گزارش، بیش از 800 مقام رسمی از صندوق بین المللی پول، بانک جهانی و دیگر نهادها در این نشست گردهم آمده اند و قرار است تقریبا 100 سند و بیش از 3 هزار برگه در مورد موضوعات مهم در ارتباط با حفاظت از یکپارچگی نظام مالی و کمک به امنیت جهان را بررسی کنند.

همچنین مقرر شده در مورد قانونمند کردن دارایی های مجازی، پیشرفت ها در تامین مالی القاعده، داعش و استراتژی های مختل کننده برخی کشورها، ارزیابی متقابل از فنلاند و چین، اقدامات صورت گرفته از سوی ایتالیا و نروژ، پیشرفت ایران و دیگر کشورها برای نشان دادن ریسک های مرتبط با نظام مالی، روش های مبتنی بر پایه ریسک برای کارهای حقوقی، حسابداران و شرکت های تامین کننده خدمات، بحث و گفت و گو شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ