کد خبر: ۱۱۹۲۲۸
۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۹

توضیح هلدینگ دارویی و بیمه فرابورسی درباره نتیجه مزایده و خرید سهام

توضیح هلدینگ دارویی و بیمه فرابورسی درباره نتیجه مزایده و خرید سهام

هلدینگ دارویی و بیمه فرابورسی درخصوص اعلام نتایج برگزاری مزایده و شفاف سازی درباره برنامه خرید سهام و افزایش درآمد حق بیمه توضیح دادند و با توقف نماد روبرو شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در جریان معاملات آخرین روز از این هفته بورس که شاخص با رشد 582 واحدی به رقم 165 هزار و 264 رسید، دو شرکت بورسی و فرابورسی هلدینگ دارویی البرز و بیمه کوثر با اعلام نتایج برگزاری مزایده و شفاف سازی درباره برنامه خرید سهام و افزایش درآمد حق بیمه توضیح دادند و با توقف نماد روبرو شدند.

بر این اساس،"والبر" درخصوص نتیجه برگزاری مزایده اعلام کرد: در تاریخ ۲۸ بهمن پیرو تفاهم نامه فروش و انتقال سهام شرکت داروی البرز فارمد، تعداد ۶۳۷ هزار سهم این شرکت معادل 49 درصد سهام هلدینگ دارویی البرز به خریدار فروخته و برای مبلغ فروش با قیمت ۱۱.۵ میلیارد تومان توافق شد.

همچنین مبلغ یک میلیارد تومان کارمزد حصه نسیه به نرخ ۱۸ درصد سالانه به مبلغ قرارداد اضافه می شود. مبلغ ۱۲.۶ میلیارد تومان بابت بهای فروش سهام همزمان با امضای قرارداد و طی سه فقره چک پرداخت و تسویه حساب خواهد شد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی مدیرعامل شرکت بیمه کوثر نیز اعلام کرد: در راستای حفظ ثروت سهامداران در شرایط فعلی اقتصادی و سرمایه گذاری منابع بیمه عمر مشارکت‌کنندگان خرید این بیمه نامه در بازارهای سودآور، این شرکت طی توافق به عمل آمده قصد خرید ۳ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری غدیر را دارد که بخش اول خرید این دارایی در ۶ اسفند جاری صورت پذیرفته و الباقی سهام باقیمانده طی روزهای آتی و قبل از برگزاری مجمع سالانه این هلدینگ انجام خواهد شد.

پس از اتمام فرایند خرید این سهم اطلاعات مالی این خرید و اثرات آن در سود به اطلاع سهامداران خواهد رسید. همچنین با توجه به گزارش عملکرد بهمن ماه شرکت و تحقق حق بیمه صادره ۱.۳ هزار میلیارد تومانی، پیش بینی می‌شود درآمد حق بیمه با افزایش ۵ درصدی نسبت به پیش‌بینی قبلی به مبلغ ۱.۴ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ