کد خبر: ۱۲۰۲۷۱
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰

براورد منفی عضو مجمع تشخیص از نتیجه رای گیری درباره

براورد منفی عضو مجمع تشخیص از نتیجه رای گیری درباره "پالرمو"

عضو مجمع تشخیص مصلحت ضمن اشاره به جلسه فردای این مجمع برای بررسی لایحه پالرمو پیش بینی کرد اکثریت اعضا به لایحه پالرمو رأی منفی خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن مجتهد شبستری با اشاره به جلسه فردای مجمع تشخیص مصلحت برای بررسی لایحه پالرمو به تسنیم گفت: قرار است در جلسه فردا، 9 نفر دیگر که به عنوان موافق و مخالف ثبت‌نام کرده بودند، نظرات را مطرح کنند و در نهایت مجمع تشخیص به یک تصمیم قطعی برسد.

وی افزود: در جلسه گذشته، تعدادی از مخالفان و موافقان پالرمو نظراتی را بیان کردند اما چون تعداد بیشتری می‌خواستند در این باره صحبت کنند، بررسی بیشتر این مسئله به جلسه بعدی که فردا برگزار خواهد شد، موکول شد. با توجه به تعداد مخالفان و موافقان بعید است در جلسه فردا همه کسانی که برای اظهارنظر ثبت‌نام کرده‌اند، بتوانند نظرات را بیان کنند.

مجتهد شبستری با اشاره به اینکه رأی گیری درباره پالرمو پیش از سخنرانی موافقان و مخالفان ممکن نیست، ادامه داد: به نظر نمی‌رسد در جلسه فردا، بتوانیم برای پالرمو رأی‌گیری کنیم و احتمالا به جلسه بعدی مجمع تشخیص کشیده خواهد شد.برآورد کلی این است که اکثریت اعضا به پالرمو رأی منفی خواهند داد. تعداد مخالفان این لایحه نسبت به گذشته بیشتر شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ