کد خبر: ۱۲۰۳۰۰
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱

نتیجه مزایده ۳۳ درصد
بورس پرس خبر می دهد:

نتیجه مزایده ۳۳ درصد "وپارس" توسط ایران خودرو سه روز دیگر مشخص می شود

زمان مشخص شده نتیجه اولیه و شاید نهایی مزایده بلوک ۳۳ درصدی بانک پارسیان توسط ایران خودرو تا سه روز دیگر مشخص می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی آگهی ایران خودرو برای واگذاری بلوک 33 درصدی بانک پارسیان که توسط شرکت های زیرمجموعه و در بلوک های حداکثر 10 درصدی اعلام شده ، برخی زمان این رویداد را 25 اسفند دانسته اند اما بررسی ها نشان می دهد نتیجه اولیه و شاید نهایی این موضوع تا چند روز دیگر روشن شود.

براساس این گزارش، طبق مزایده "خودرو" ، متقاضیان برای خرید این بلوک از زمان درج آگهی یعنی 4 اسفند به مدت 10 روز و تا 14 اسفند فرصت ارسال درخواست کتبی به معاونت اقتصادی شرکت را دارند تا بعد از تایید اهلیت و صلاحیت توسط بانک مرکزی و انجام مذاکره ، زمانی برای عرضه در بورس مشخص شود.

این درحالی است که آخرین بررسی های بورس پرس نشان داد تا به امروز درخواستی برای طی تشریفات قانونی و مذاکره به ایران خودرو ارسال نشده و با توجه به پیشنیه این موضوع در سال های قبل ، رکود اقتصاد ، کمبود نقدینگی و... احتمال پا پیش گذاشتن متقاضی یا متقاضیان برای خرید بسیار ضعیف بوده و تکرار آگهی مزایده بلوک مدیریتی "وپارس" برای رعایت مقررات و انجام تکلیف است.

با این اوصاف تا سه روز دیگر یعنی سه شنبه این هفته ، نتیجه نهایی قصه چند ساله فروش بلوک 33 درصدی بانک پارسیان مشخص خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ