کد خبر: ۱۲۰۴۲۷
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳

ارسال پرونده خودروساز بورسی به تعزیرات/ فرصت ۳ روزه به کرمان موتور و کارمانیا
رئیس سازمان حمایت اعلام کرد:

ارسال پرونده خودروساز بورسی به تعزیرات/ فرصت ۳ روزه به کرمان موتور و کارمانیا

رئیس سازمان حمایت از ارسال پرونده خودروسازی‌ بهمن به تعزیرات خبر داد و گفت: به تمام عرضه‌کنندگان و خودروسازهایی که تعهدات معوق دارند، تذکر می‌دهیم در اسرع وقت نسبت به ایفای تعهدات اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از شاتا، عباس تابش اعلام کرد: پرونده خودروسازی بهمن موتور به دلیل عدم ایفای تعهدات تحویل خودروهای بسترن و هاوال حدود 10 روز پیش به تعزیرات ارسال شده است.

وی افزود: به تمام عرضه‌کنندگان و خودروسازهایی که تعهدات معوق دارند مخصوصا خودروسازان کرمان موتور و کارمانیا تذکر می‌دهیم که در اسرع وقت نسبت به ایفای تعهدات برابر با قرارداد و وفق ماده 4 قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو اقدام کنند و اگر این خودروسازان تا 3 روز دیگر نسبت به این تذکر اقدام نکنند، طبق قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» سیده مهدیه موسوی شیخ | ساعت ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
0
پاسخ
به نام خدا
من برای خرید خودرو به یکی از نمایندگی های کرمان موتور(نمایندگی شماره 3)در تهران اقدام کردم. مقرر بود که در دی ماه97 خودروی مربوطه(جکs5) تحویل بدهند، اما تا این زمان که در اسفندماه هستیم، هیچ پاسخ روشنی نمی دهند. این بسیار جای تأسف برای کانون رسمی حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است
اگر رسالت این سازمان ها کم رنگ می شود، یک شرکت می تواند، به سادگی با مردم محترم ایران اینگونه برخورد کند-درخواست مبالغ اضافی کند و این ظلم بدون پاسخ از سوی مدیریت کشور در این نوع بخش ها...واقعا موجب بی اعتماد کردن مردم به نظام دستگاه قضا و دولت...09113280871
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ