کد خبر: ۱۲۰۴۵۴
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴

شفاف سازی

شفاف سازی "های وب" درباره تشکیل کنسرسیوم و خدمات ارتباطات سیار

شرکت داده گستر عصر نوین درخصوص تشکیل کنسرسیوم و انعقاد موافقت نامه با یک شرکت در حوزه ارائه خدمات ارتباطات سیار اقدام به شفاف سازی کرد و با رشد قیمت و سپس توقف نماد روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت داده گستر عصر نوین که با سرمایه ۴۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد از تشکیل کنسرسیوم و انعقاد موافقتنامه با شرکت مخابرات صاایران برای اجرای پروژه ها در حوزه ارائه خدمات ارتباطات سیار در قالب اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) و رادیو ترانک عمومی با حدود و شرایط ذیل خبر داد و طی معاملات امروز با رشد ۳.۳ درصدی به قیمت ۵۹۱۵ ریالی رسید و سپس به دلیل ابهامات با توقف نماد روبرو شد.

۱. مدت موافقتنامه منعقد برای مدت ۵ سال معتبر و لازم الاجرا بوده و در انقضای مدت با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

۲. موضوع هدف موافقت‌نامه شامل بازاریابی، انعقاد قرارداد، ارائه سرویس به مشتریان و متقاضیان خدمات ارتباط سیار، طراحی، نصب، راه اندازی، راهبری، بهره برداری و نگهداری شبکه اپراتور مجازی و ارائه خدمات به مشتریان و متقاضیان، تشکیل شرکت مشترک و ثبت آن در اداره ثبت شرکت ها برپایه اساسنامه و مفاد قانون تجارت

۳. قدرالسهم طرف اول در پروژه های مرتبط با حوزه فعالیت صنایع مخابرات صاایران ۷۰ درصد و های وب ۳۰ درصد از سود قابل تقسیم خواهد بود و هر گونه سود، زیان، حقوق و تعهدات حاصله در مدت این موافقتنامه به همین نسبت بین طرفین تصمیم خواهد شد.

۴. شرایط خدمات قابل ارائه توسط شبکه موضوع این کنسرسیوم در حوزه سرویس های دیگر شامل هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری، خدمات ارزش افزوده و تمامی خودروها و کنتور خوانی در حوزه‌های آب ،گاز، برق، کشاورزی و ... را ظرف مدت سه ماه از امضای این موافقتنامه تعیین خواهند کرد.

افشای جزئیات بیشتر این قرارداد به علت شرایط محرمانگی امکان پذیر نیست ولی با این حال به محض فراهم شدن شرایط و امکان محاسبه دقیق آثار مالی قرارداد با سود هر سهم، اطلاعات مربوط به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ