کد خبر: ۱۲۰۵۶۵
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷

معاون وزیر صنعت: فروش فوری خودرو ادامه دارد/ پیش بینی کاهش قیمت

معاون وزیر صنعت: فروش فوری خودرو ادامه دارد/ پیش بینی کاهش قیمت

معاون وزیر صنعت با اعلام ادامه دار بود فروش فوری خودرو ، گفت: قیمت‌ها رو به کاهش بوده و در ماه‌های اول سال آینده هم تقاضا کمتر می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، فرشاد مقیمی ­با بیان اینکه قیمت‌ها در بازار رو به کاهش است گفت:​ ­تا زمانی که به تعادل در قیمت برسیم ­سیاست ­فروش فوری ادامه خواهد داشت. هرچند در ماه‌های ابتدایی سال آینده تقاضای خودرو کاهش می‌یابد و کاهش تقاضا کاهش قیمت را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به مصوبه‌ ترخیص خودرو‌های وارداتی، افزود:­ وزیر صنعت آیین ‌نامه مربوطه را ­ابلاغ­ و کار ثبت سفارش این خودرو‌ها آغاز شده­ و به همه شرکت‌ها اعلام کردیم تا در ایام تعطیل نیز موضوع ثبت سفارش انجام شود و مشتریان می‌توانند به وزارت‌خانه و گمرک مراجعه کنند و سعی بر این است تا قبل از پایان سال خودرو‌هایی که در گمرک هستند و قابلیت خروج دارند ترخیص و توسط شرکت‌ها به متقاضیان تحویل شود.

این مقام مسئول با اشاره به موضوع تامین قطعات خودرو، ادامه داد:­ با تامین منابع مالی­ ریالی و ارزی و با همکاری بانک‌ها و بانک مرکزی تاکنون بیش از 3400 میلیارد تومان از تسهیلات مورد نیاز این بخش پرداخت شده و بقیه آن در دو هفته آینده پرداخت می‌شود­.

مقیمی گفت:­­­ تامین قطعات باعث افزایش تولید شده­­ و تولید روزانه خودرو به 4 هزار دستگاه در روز رسیده که به همین میزان تحویل خودرو داریم.

وی افزود: وزارت صنعت طی ابلاغیه‌ای به خودروسازان اعلام کرد تا در روز‌های تعطیل نیز ­به تحویل خودرو اقدام کنند و خدمات پس از فروش نیز انجام شود.

مقیمی ادامه داد:­­ در ایام پایانی سال با پیش‌بینی‌هایی که صورت گرفته برای خدمات‌رسانی به مشتریان از امکانات الکترونیکی نیز استفاده می‌شود و مشتریان با تماس تلفنی از طریق تلفن‌های هوشمند می‌توانند پیام ارسال کنند و اطلاعات لازم از طریق شرکت خدمات‌رسان به گوشی‌های تلفن همراه مشتریان ارائه می‌شود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ