کد خبر: ۱۲۰۵۸۰
۰:۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸

گزارش ایران خودرو از بازگشت رونق و آمار تحویل / عذرخواهی از مشتریان

گزارش ایران خودرو از بازگشت رونق و آمار تحویل / عذرخواهی از مشتریان

ایران خودرو از بازگشت رونق و متوسط تحویل روزانه بیش از ۱۸۰۰ دستگاه خبر داد و ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیرهای ناخواسته اعلام کرد پرداخت سود مشارکت و جریمه دیرکرد محفوظ است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایران خودرو اعلام کرد با افزایش تیراژ تولید روزانه و بازگشت رونق به خطوط تولید، تعداد تحویل روزانه خودرو به مشتریان را به طور متوسط به بیش از 1800 دستگاه رسانده است.    

براین اساس، به طور متوسط روزانه دو هزار دستگاه در سایت ها، تولید می شود و تحویل خودرو به مشتریان نیز افزایش و در هفته پایانی بهمن به سه هزار دستگاه هم رسیده است.

"خودرو" اعلام کرد در حال حاضر تولید و تحویل به شرایط یکنواختی رسیده و منجر به سیر نزولی قیمت در حاشیه بازار شده و فروش فوری 20 درصد از تولیدات روزانه ( معادل کمتر از 4 درصد تعهدات ) و افزایش عرضه، علاوه بر ایجاد تعادل در بازار، سبب شده خودروهای فروش رفته به دست مشتریان واقعی و نهایی برسد.

ایران خودرو ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیرهای ناخواسته اعلام کرد حقوق مشتریان از منظر پرداخت سود مشارکت و جریمه دیرکرد محفوظ بوده و این خودروساز متعهد به محاسبه و پرداخت کامل مبالغ مطابق با قرارداد منعقد شده با مشتریان است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ