کد خبر: ۱۲۰۶۶۴
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹

شرکت بورسی فروشنده ۱۰ درصد سهام شد/ شرایط مزایده

شرکت بورسی فروشنده ۱۰ درصد سهام شد/ شرایط مزایده

شرکت لوله و ماشین سازی از برگزاری مزایده فروش ۱۰ درصد از سهام شرکت هامون نایزه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت لوله و ماشین سازی ایران که با سرمایه اسمی 50 میلیارد تومانی در بازار اول معاملات بورس حضور دارد از  برگزاری مزایده فروش 10 درصد از سهام شرکت هامون نایزه خبر داد.

براین اساس،"فلوله" در نظر دارد اصالتا و وکالتا  ۴۰ میلیون سهم را بطور یکجا به اشخاص حقیقی یا حقوقی از طریق مزایده در ۲۵ فروردین سال آتی واگذار کند.

فعالیت اصلی شرکت هامون نایزه که با سرمایه ۴۰ میلیارد تومانی در سال ۸۵ تاسیس و در سال ۸۶ به بهره برداری رسیده تولید، خرید و فروش، واردات صادرات انواع لوله های چدنی و اتصالات و متعلقات شیرآلات چدنی و فولادی است. سود خالص شناسایی شده به ازای هر سهم در سال مالی منتهی به اسفند ۹۵ مبلغ ۱۹۶ ریال و در سال ۹۶ مبلغ ۳۰۷ ریال بوده است.

در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۲۲۰ تومان و قیمت کل سهم عرضه شده ۸.۸ میلیارد تومان است که برنده باید معادل ۵۰ درصد کل مبلغ پیشنهادی را همزمان با انعقاد قرارداد و ۵۰ درصد مابقی را طی مدت ۳۰ روز پس از انعقاد قرارداد مبادله کند.

سپرده شرکت در مزایده معادل یک میلیارد تومان است که به صورت چک بانکی به همراه پاکت پیشنهاد قیمت به شرکت لوله و ماشین سازی ایران تحویل خواهد شد.پاکات پیشنهاد دهندگان در ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۲۵ فروردین سال آتی با حضور تمامی شرکت کنندگان در محل دفتر مرکزی شرکت بازگشایی و نفرات اول تا سوم در همان جلسه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ