کد خبر: ۱۲۰۶۷۲
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹

تعجب و انتقاد تند و تیز از روحانی : مردم جان می‌دهند شما کجای کارزارید؟
نماینده مجلس اعلام کرد:

تعجب و انتقاد تند و تیز از روحانی : مردم جان می‌دهند شما کجای کارزارید؟

نماینده مجلس با اعلام تعجب و انتقاد تند و تیز از روحانی و برابری افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوقی با سه کیلو گوشت گفت: جناب فرمانده، فرماندهان درجنگ پیشاپیش لشکر حرکت می‌کنند.در جنگ اقتصادی مردم جان می‌دهند. شما کجای کارزارید؟

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا ، محسن بیگلری در جلسه امروز مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور گفت: از شما می‌خواهم در سفر به عراق بازگشایی فوری دو بازارچه‌ای که چند روز قبل در سقز و بانه افتتاح شد را نهایی کنید.

وی با اشاره به موافقت شورای نگهبان با افزایش۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارکنان و بازنشستگان ادامه داد: به محض تصویب با کمال تعجب معاون جنابعالی به سرعت نسبت به آن موضع گرفت و صحبت از ناتوانی دولت برای اجرای مصوبه مجلس مطرح کرد. اولاً از جنابعالی انتظار بود فوراً به وی تذکر می‌دادید. ثانیاً از دولت تدبیر و امید انتظار بود حداقل حقوق‌ها را با توجه به تورم افسارگسیخته به سه میلیون تومان افزایش می‌داد. آقای رئیس‌جمهور ۴۰۰ هزار تومان پول سه کیلو گوشت است.

این نماینده مجلس با انتقاد از تداوم شیوه فعلی پرداخت یارانه‌های نقدی، گفت: برای چندمین بار یادآور می‌شوم یارانه نقدی ارزش چندانی ندارد و افزایش آن برای اقشار محروم، بیکار، ضعیف، کارگران و کشاورزان بسیار ضروری است.

بیگلری ادامه داد: به گفته شما، رهبری شما را فرمانده جنگ اقتصادی می‌دانند. جناب فرمانده، فرماندهان در جنگ پیشاپیش لشکر حرکت می‌کنند. در جنگ اقتصادی مردم جان می‌دهند . شما کجای کارزار هستید؟ بیکاری، بی‌پولی، گرانی و تورم لحظه به لحظه رمق مردم را گرفته است. گرانی سرسام‌آور ستون فقرات مردم را شکسته است. کارگران شهرداری‌های استان ماه‌ها است حقوق نگرفته‌اند و اکثر حقوق بگیران شرمنده خانواده‌ها هستند اما در قانون بودجه ۹۸ هیچ توجهی به آنان نشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ