کد خبر: ۱۲۰۷۵۰
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱

شرط موفقیت و کم و کاستی‌های فروش نفت در بورس از نظر نماینده مجلس

شرط موفقیت و کم و کاستی‌های فروش نفت در بورس از نظر نماینده مجلس

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگرچه زیرساخت‌های عرضه نفت در بورس در حد قابل‌قبول ایجاد شده‌اند اما کم و کاستی‌هایی در نوع عملیات، شیوه عرضه و نحوه خرید و فروش وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی ادیانی با اشاره اینکه در برنامه ششم توسعه عرضه نفت و فرآورده‌های نفتی در بورس جزو وظایف و تکالیف مجلس قید شده است به خانه ملت گفت: به‌منظور اجرای این قانون تاکنون 6 مرتبه نفت در بورس عرضه شده اما موفقیت عملیات عرضه نفت و فرآورده‌های نفتی در بورس مستلزم همکاری و پشتیبانی چند دستگاه و مجموعه است.

وی افزود: علاوه‌بر همکاری سازمان بورس و وزارت اقتصاد، ایجاد زیرساخت‌های مربوط به عرضه نفت و فرآوردهای نفتی و گازی لازمه موفقیت فروش این محصول در بورس است.

این نماینده مجلس ادامه داد: اگرچه زیرساخت‌های عرضه نفت در بورس در حد قابل‌قبول ایجاد شده‌اند اما کم و کاستی‌هایی در نوع عملیات، شیوه عرضه و نحوه خرید و فروش وجود دارد چراکه مسئولان تاکنون عرضه نفت در بورس را تجربه نکرده‌ بودند لذا باید در شیوه‌نامه‌ها تجدیدنظر شود تا این عرضه با حفظ منفعت دولت، وزارت نفت و خریدار انجام گیرد.

ادیانی با یادآوری اینکه از 6 بار عرضه نفت در بورس 3 عرضه به فروش منجر شده، گفت: تمام این شکست‌ها و موفقیت‌ها تجارب و توانمندی‌های جدیدی به همراه دارد که با استناد به آن‌ها می‌توان راه پیش‌رو را با موفقیت بیشتر پیمود.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ