کد خبر: ۱۲۰۷۶۰
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱

اثر فروش ۶ درصد سهام شرکت آماده عرضه اولیه در بانک بورسی

اثر فروش ۶ درصد سهام شرکت آماده عرضه اولیه در بانک بورسی

بانک اقتصاد نوین در خصوص واگذاری ۶ درصد سهام شرکت تامین سرمایه نوین و آماده عرضه اولیه، دست به شفاف سازی زد و با توقف نماد روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک اقتصاد نوین که با سرمایه اسمی 1.31 هزار میلیارد تومانی در بازار اول معاملات بورس حضور دارد درخصوص واگذاری 6 درصد سهام شرکت تامین سرمایه نوین دست به شفاف سازی زد و با توقف نماد روبرو شد.

بر این اساس،"ونوین" که یکی از سهامداران عمده تامین سرمایه نوین و آماده عرضه اولیه 10 درصدی فردا است، اعلام کرد: ۴۲۰ میلیون سهم شرکت تامین سرمایه نوین به مبلغ ۲۵۰ تومان در قالب اقساط ۵ ساله با نرخ ۱۵ درصد به شرکت واگذار شد که از این بابت سود حصه نقدی ۶۱.۳ میلیارد تومان بوده و ۵۱.۶ میلیارد تومان سود سنوات آتی خواهد بود که به مرور و پس از وصول اقساط شناسایی خواهد شد.

در این واگذاری که یکشنبه ۲۱ اسفند صورت گرفته ۶ درصد سهام تامین سرمایه نوین به قیمت پایه هر سهم ۳۷۲۹ ریال و جمع مبلغ معامله ۱۵۶.۶ میلیارد تومان به "تنوین" به فروش رفته که بهای تمام شده سهام یا حق تقدم واگذار شده در دفاتر شرکت ۴۳.۶ میلیارد تومان و سود و زیان واگذاری پس از کسر مخارج انتقال ۱۱۲ ممیز ۹ میلیارد تومان بوده است.

همچنین درصد مالکیت این بانک قبل از واگذاری ۳۳ درصد بوده پس از آن به ۲۷ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ