کد خبر: ۱۲۰۷۹۳
۰:۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲

توقف ۵ نماد برای افزایش سرمایه و مجمع / مهلت آخر حق تقدم قدیمی ترین سهم
در پایان معاملات امروز رخ می دهد:

توقف ۵ نماد برای افزایش سرمایه و مجمع / مهلت آخر حق تقدم قدیمی ترین سهم

درپایان معاملات امروز، نماد ۴ شرکت برای افزایش سرمایه ۶۰، ۱۲۲، ۱۰۰ و ۶۱۴ درصدی و یک شرکت برای مجمع سالانه متوقف می شود و مهلت آخر پذیره نویسی سهام حق تقدم قدیمی ترین شرکت بورس است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در پایان معاملات آخرین روز کاری هفته، نماد معاملاتی 4 شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، کنترل خوردگی تکین کو، سیمان صوفیان و مهرام به دلیل برگزاری مجمع فوق العاده بسته می شود.

بر این اساس،"خگستر، رتکو و سصوفی" به ترتیب برای افزایش سرمایه 60، 122 و 100 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و "غمهرا" برای افزایش سرمایه 614 درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی یکشنبه هفته آتی تصمیم گیری می کنند.

در این میان،شرکت مهرام تاکنون مجوز افزایش سرمایه را از سازمان بورس اخذ نکرده است.

همچنین نماد سیمان مازندران که برای تصویب صورت های مالی منتهی به آذر سال جاری یکشنبه هفته آتی به مجمع سالانه می رود،متوقف می شود و دوره پذیره نویسی سهام حق تقدم شرکت نفت پارس نیز به اتمام می رسد.

بنابراین گزارش،"شنفت" که قدیمی ترین شرکت بورس بشمار می آید با اخذ مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی در مجمع فوق العاده 11 دی ماه، اقدام به تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی کرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ