کد خبر: ۱۲۰۸۳۴
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲

درخواست کنگره آمریکا از ایران درباره مامور اف‌بی‌آی

درخواست کنگره آمریکا از ایران درباره مامور اف‌بی‌آی

کنگره آمریکا با ارائه لایحه جدید بر ادعای آمریکا مبنی بر مفقود شدن مامور اف‌بی‌آی در ایران از دولت خواست تا برای پیدا کردن و بازگرداندن وی همکاری کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از سان سنتینل ، تد دوچ نماینده دموکرات کنگره آمریکا و مارکو روبیو، لایحه‌ای را معرفی کردند که از ایران می‌خواهد اقدام به همکاری در مورد باب لوینسون کند.

تد دوچ در بیانیه‌ای اعلام کرد: دوازده سال پس از مفقود شدن باب لوینسون هنوز وی را فراموش نکرده‌ایم. به معطوف ساختن توجه‌ها به پرونده وی ادامه داده و از دولت (ترامپ) می‌خواهیم تا بازگشت لوینسون را در اولویت قرار دهد. برگرداندن آمریکایی‌ها به خانه باید در اولویت باشد و با این هدف دوباره از جهانیان می‌خواهیم تا باب را به یاد آورده و کمک کنند وی را به خانه بازگردانیم.

وزارت امور خارجه آمریکا نیز چند روز گذشته بیانیه‌ای به مناسبت دوازدهمین سالگرد مفقود شدن باب لوینسون منتشر و اعلام کرد: این دوازدهمین سال دستگیری لوینسون در جزیر ه کیش است و وزارت امور خارجه آمریکا از ایران می‌خواهد که وی را به خانواده‌ بازگرداند.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه پیش از این درباره ادعاهای مقامات آمریکایی مبنی بر ناپدید شدن لوینسون در ایران و عدم همکاری ایران در این زمینه گفت: ایران در گذشته بارها اعلام کرده که این فرد در مقطعی به ایران سفر کرده و سپس از ایران خارج شده و پس از ترک خاک ایران نیز دیگر هیچ‌گونه اطلاعی از سرنوشت وی ندارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ