کد خبر: ۱۲۰۸۳۵
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲

اعتبار اصل و سود۱۰ نوع اوراق بهادار قابل معامله در بورس تامین شد
توسط خزانه‌داری کل :

اعتبار اصل و سود۱۰ نوع اوراق بهادار قابل معامله در بورس تامین شد

خزانه‌داری کل از تامین اعتبار پرداخت اصل و سود ۱۰ نوع اوراق بهادار قابل معامله در بازار سرمایه‌ ایران از جمله اوراق منفعت ، اجاره ، سلامت و... خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل طی اطلاعیه‌ای از تأمین اعتبار پرداخت اصل و سود ۱۰ نوع اوراق بهادار قابل معامله در بازار سرمایه‌ ایران و مربوط به سررسیدهای مختلف تا پیش از پایان سال خبر داد و اعلام کرد: در راستای ارتقای اعتماد عمومی نسبت به اوراق بهادار اسلامی و ایفای تعهدات دولت در این حوزه و با توجه به سر رسید اصل و سود اوراق بهادار با تضمین دولت، وجوه مورد نیاز برای تسویه اوراق توسط خزانه داری تأمین و اقدامات لازم برای تسویه به موقع انجام شده است.

تاریخ تسویه اوراق مشارکت (سود) "اشاد ۵ و اشاد ۱۰" در روزهای ۲۲ و ۲۶ اسفند و تسویه "اشاد ۲ و اشاد ۷" در روز ۲۷ اسفند است. همچنین تسویه اوراق منفعت (سود) "افاد یک و افاد ۲ " در روزهای ۱۵ و ۲۶ اسفند اعلام شده است.

دارندگان اوراق اجاره (سود) "اجاد ۴۱ و اجاد "۴۲ نیز در ۲۴ اسفند و دارندگان اوراق اجاد یک در ۲۶ اسفند می‌توانند وجوه مربوط به سود اوراق را دریافت کنند. همچنین تاریخ تسویه اصل و سود اوراق مرابحه "سلامت ۷" را نیز ۱۷ اسفند اعلام شده است.
 
انتهای پیام
 

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ