کد خبر: ۱۲۰۹۰۴
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵

ادعای عجیب هوک درباره سردار ایران/ معافیت‌ها تمدید نمی‌شوند

ادعای عجیب هوک درباره سردار ایران/ معافیت‌ها تمدید نمی‌شوند

مسئول گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا ضمن تاکید بر اینکه واشنگتن ممکن است معافیت از تحریم نفتی ایران را تمدید نکند، ادعایی عجیب درباره سردار سلیمانی مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، برایان هوک گفت: به دنبال فشار حداکثری بر ایران هستیم. ممکن است معافیت از تحریم‌های نفتی ایران پس از پایان مهلت (اردیبهشت) تمدید نشود. در شرایط فعلی بازار، آمریکا می‌تواند فشار بیشتری بر صادرات نفتی ایران وارد کند.

وی افزود: در دوره قبلی تحریم‌ها، بازار نفت بسیار شکننده بود. فکر می‌کنیم که سال ۲۰۱۹ وضع بازار بهتر است و این فرصت بهتری برای فشار بر ایران است تا فروش نفت را به صفر برسانیم.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی، ادامه داد: در واقع سردار سلیمانی وزیر خارجه ایران است نه جواد ظریف.

هوک به فیلتر بودن شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر در ایران اشاره کرد و فعالیت برخی مقامات کشور در توئیتر را ریاکاری خواند.

وی همچنین با اشاره به انتصاب رئیسی به ریاست قوه قضائیه ایران درباره احتمال تحریم شدن وی گفت: تحریم‌ها را پیش از عملی شدن علنی نمی‌کنیم. اگر مثلاً بخواهیم پول افراد خلاف‌کار را مسدود بکنیم و قبل از عملی کردن این طرح آن را علنی بکنیم آنها می‌توانند پیش دستی کنند. می‌توانم به شما بگویم تحریم‌های تازه‌ای در راه است اما در این مرحله نمی‌توانم اطلاعات بیشتری بدهم.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ