کد خبر: ۱۲۰۹۲۰
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵

دو بانک بورسی وام ۲.۵ میلیونی به خودروهای پرمصرف می دهند/ شرایط
برای گازسوز شدن :

دو بانک بورسی وام ۲.۵ میلیونی به خودروهای پرمصرف می دهند/ شرایط

وزارت نفت اعلام کرد دو بانک بورسی وام کم‌بهره ۲.۵ میلیون تومانی به دارندگان خودروهای پرمصرف برای تبدیل خودرو به گازسوز می دهند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، وزارت نفت از قول حمید قاسمی ده‌چشمه مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از وام کم‌بهره به دارندگان خودروهای پرمصرف برای تبدیل خودرو به گازسوز خبر داد و افزود: دارندگان خودروهای پرمصرف که در حمل‌ونقل عمومی فعال هستند از جمله وانت‌بارها، نیسان‌ها و تاکسی‌های عادی و اینترنتی می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.irngv.ir برای ثبت‌نام دریافت وام کم‌بهره اقدام کنند.

وی افزود: میزان تسهیلات اعطایی برحسب مدل خودرو به‌طور میانگین 2.5 میلیون تومان (معادل 90 درصد هزینه تبدیل خودرو) خواهد بود که بدون نیاز به ضامن و تنها با ثبت‌نام در سامانه و طبق زمان‌بندی وزارت صنعت پرداخت خواهد شد.

این مقام مسئول میزان تسهیلات اعطایی به دارندگان خودروهای حمل‌ونقل عمومی را در مجموع 11 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این تسهیلات از طریق مشارکت بانک پارسیان و پست بانک تامین نقدینگی شده و هم‌اکنون در شعب پست بانک قابل دریافت است.

قاسمی با تاکید بر آمادگی خودروسازها برای تحویل خودروهای دوگانه‌سوز افزود: همزمان با تبدیل خودروها از طریق این تسهیلات، گواهی سلامت خودرو نیز برای مالکان صادر خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ