کد خبر: ۱۲۰۹۶۲
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶

عوارض ۴ آزادراه الکترونیکی شد / عدم تغییر قیمت ها

عوارض ۴ آزادراه الکترونیکی شد / عدم تغییر قیمت ها

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از دریافت الکترونیکی عوارض چهار آزادراه از بامداد ۲۸ اسفند خبر داد و گفت: در نوروز ۹۸ هیچ افزایش قیمتی اعمال نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین میرشفیع در خصوص آخرین وضعیت الکترونیکی کردن عوارض آزادراه‌ها به ایسنا گفت : آزادراه‌های تهران–ساوه تا سلفچگان، قزوین–زنجان، تهران–قزوین، تهران–قم از ۲۸ اسفندبا سیستم اخذ الکترونیکی عوارض دریافت می‌کنند.

وی در مورد اینکه پیش از این عنوان شده بود تا پایان سال جاری شش آزادراه و تا پایان تیر ماه سال آینده ۱۳ آزادراه دیگر به سیستم اخذ عوارض الکترونیکی مجهز می‌شوند، افزود: قرار بود آزادراه‌های قزوین-رشت و تهران-پردیس نیز همزمان با چهار آزادراه مذکور عوارض را به صورت الکترونیکی اخذ کنند، اما علی‌رغم تجهیز به سیستم الکترونیکی به دلیل برخی مسائل از جمله لزوم هماهنگی بیشتر قرار بر این شد که در سال آینده کار را آغاز کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: در مجموع ۱۹ آزادراه طی ۲۲۰۰ کیلومتر فعال هستند.

میرشفیع همچنین در پاسخ به اینکه آیا قیمت عوارض آزادراه‌ها در نوروز ۹۸ تغییر خواهد کرد یا خیر، توضیح داد: قیمت عوارض هیچیک از آزادراه‌ها در نوروز افزایش نخواهد یافت و بر مبنای قیمت‌های سال ۹۷ عوارض اخذ می‌شود.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ