کد خبر: ۱۲۰۹۶۳
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶

هشدار عجیب بنیان‌گذار واتس‌آپ به کاربران فیس‌بوک

هشدار عجیب بنیان‌گذار واتس‌آپ به کاربران فیس‌بوک

یکی از بنیان‌گذاران واتس‌آپ خطاب به کاربران فیس‌بوک هشدار عجیبی داد و خواست تا اقدام به حذف حساب کاربری در این شبکه اجتماعی کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، برایان اکتون گفت: همه کاربران در سراسر جهان باید به منظور احترام و محافظت از حریم خصوصی صفحه کاربری و اکانت‌ها را در فیس‌بوک ببندند و برای همیشه آن را ترک بگویند.

این سخنان وی که جنجال‌های بسیاری را به راه انداخته بیشتر از این لحاظ که واتس اپ زیرمجموعه فیس‌بوک است و روزی بوسیله همین شرکت پر و بال پیدا کرد عجیب و دور از ذهن است و به عقیده بسیاری از تحلیلگران اظهارات برایان اکتون مظهر واقعی نمک نشناسی است.

البته برخی دیگر از کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند، واتس اپ همواره از نخستین روز تأسیس و آغاز به کار تاکید فراوانی بر محافظت از حریم خصوصی کاربران داشته و این بدان معناست که واتس اپ تنها به منظور جلوگیری از نقض حریم شخصی و افشای اطلاعات خصوصی و محرمانه آنها از کاربران درخواست کرده که از فیس‌بوک برای همیشه خارج شده و حساب کاربری و اکانت در این شبکه اجتماعی را ببندند.

پس از انتشار خبر رسوایی فیس‌بوک و نقض حریم شخصی کاربران آن، افراد مشهور و شرکت‌های کوچک و بزرگ بسیاری اقدام به حذف صفحه کاربری در این شبکه اجتماعی کرده‌اند تا بدین ترتیب، اعتراض  را نسبت به سهل انگاری فیس‌بوک نشان دهند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ