کد خبر: ۱۲۱۰۲۲
۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸

مالک ۱۴ شرکت و زیرمجموعه شستا درج نماد و آماده عرضه شد/ چند نکته و تعهد
با پلاک ۵۳۲ در بورس تهران :

مالک ۱۴ شرکت و زیرمجموعه شستا درج نماد و آماده عرضه شد/ چند نکته و تعهد

سرمایه گذاری صدر تامین از زیرمجموعه های شستا و سهامدار عمده ۱۴ شرکت بورسی و غیر بورسی با سرمایه دو هزار میلیارد تومانی درج نماد و آماده عرضه اولیه سال آینده شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در واپسین روزهای سال جاری که با شدت عرضه های اولیه همراه بوده ، یکی از زیرمجموعه های شستا و سهامدار عمده چندین شرکت بورسی و فرابورسی درج نماد و آماده عرضه اولیه در سال آینده شد.

براساس این گزارش، با تصمیم هیات پذیرش بورس تهران، سرمایه گذاری صدر تامین با پلاک 532 و نماد "تاصیکو" در بازار دوم معاملات و بخش استخراج کانه های فلزی درج شد.

بررسی های بورس پرس نشان می دهد این شرکت با سرمایه اسمی 2 هزار میلیارد تومانی، سال 78 توسط شستا و به عنوان یکی از هلدینگ های تخصصی در حوزه صنایع کاشی و سرامیک  تاسیس و سپس وارد صنعت کانی­ های فلزی و غیرفلزی شد و در حال حاضر سهامدار عمده 9 شرکت حاضر در بازار سهام و شامل ذوب آهن با 56 درصد، مس شهید باهنر با 76 درصد،  کاشی الوند و سعدی با 91 و 45 درصد، معدنی املاح و خاک چینی با 83 و 86 درصد، پشم شیشه ، فرآورده های نسوز و  لعابیران با 51 ، 58 و 61 درصد است.

همچنین "تاصیکو" مالک شرکت های خارج از بورس و فرابورس و شامل سرام آرا ،تامین ارتباطات پارس تارا،توسعه معادن طلای کردستان و اپیکو به ترتیب با 60، 80، 75 و 49 درصد است .

این در حالی است که هیات پذیرش بورس تهران در جریان بررسی وضعیت شرکت، موارد و نکاتی را مطرح کرده و خواهان تعهداتی شده بود که خلاصه آن به شرح زیر است:

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ