کد خبر: ۱۲۱۰۲۸
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸

برنامه ۹۰ بدون فردوسی‌ پور روی آنتن خواهد رفت!

برنامه ۹۰ بدون فردوسی‌ پور روی آنتن خواهد رفت!

مدیر روابط عمومی صداوسیما گفت: تحولاتی ویژه در برنامه نود از سال آینده صورت خواهد گرفت و این برنامه با گروهی جدید و بدون حضور فردوسی‌پور روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدحسین رنجبران به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قرار است تحولاتی در حوزه ورزش سیما و برنامه نود از سال آینده صورت پذیرد و این موضوع مربوط به شبکه سه سیما است.

وی با اشاره به مصاحبه مدیر گروه ورزش شبکه سه افزود: تحولاتی در برنامه نود از سال آینده صورت خواهد گرفت و این برنامه با گروهی جدید روی آنتن خواهد رفت اما درعین حال از ظرفیت های عادل فردوسی‌پور در برنامه های دیگر استفاده خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه از سوی مدیر شبکه ورزش پیشنهاد قائم مقامی این شبکه به فردوسی پور داده شده، ادامه داد: مسئولان شبکه سه بسیار امیدوارند که از ظرفیت فردوسی پور در جایگاه قائم مقامی شبکه ورزش استفاده کنند و همچنان بر این پیشنهاد پافشاری می‌کنند.

رنجبران گفت: عادل فردوسی‌پور از تهیه‌کنندگان قدیمی و موفق شبکه سه به شمار می‌رود و اگر هم این پیشنهاد را نپذیرد مسئولان شبکه سه و ورزش قطعا از وجود وی در برنامه‌های دیگر استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ