کد خبر: ۱۲۱۰۵۴
۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱/۳

مدعی پاک‌ترین مدیر دولت‌ به دادسرا احضار شد

مدعی پاک‌ترین مدیر دولت‌ به دادسرا احضار شد

دادستان اردبیل با اشاره به احضار معاون وزیر اقتصاد که مدعی پاک‌ترین و شجاع‌ترین مدیر دولت‌ است گفت: مشخص شد بیش از ۱۴ میلیارد تومان بدهی در رابطه با مجتمع گوشت اردبیل وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، ناصر عتباتی با اشاره به ارسال نتیجه کارشناسی مجتمع گوشت اردبیل به دادسرا گفت: مطابق این کارشناسی مشخص شد بیش از 14 میلیارد تومان بدهی دراین رابطه وجود دارد.

وی با اشاره به احضار پوری حسینی به دادسرای اردبیل، افزود: بنابر پیگیری‌ها و نظرات کارشناسی، رقم بدهی از بابت خرید مجتمع گوشت اردبیل اثبات شد.

این مقام مسئول از دستور قضایی برای واریز فوری رقم بدهی به بانک ملی این استان خبر داد و گفت: تاکید شد ظرف یک ماه آتی کل پرداخت‌ها انجام شود و اولین قسط نزدیک به یک میلیارد تومان بود که واریز شد.

عتباتی اعلام کرد: در نحوه نشر آگهی‌ها، عدم توجه به سایر متقاضیان، زمان نشر آگهی و ثبت شرکت (در بازه زمانی آخر اسفند و اوایل فروردین ماه) به سوء جریاناتی رسیده‌ایم که مستلزم بررسی مجدد و تعقیب کیفری است و به لحاظ جایگاه و شخصیت حقوقی برخی متهمان موضوع از طریق مرجع صلاحیت‌دار پیگیری خواهد شد.

براساس این گزارش، پوری حسینی پیش از این در یک برنامه تلویزیونی گفته بود: تمام پول مجتمع گوشت اردبیل را تا ریال آخر داده‌ام.

این در حالی است که اواخر سال گذشته، مطلبی به نقل از رییس سازمان خصوصی‌سازی در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار گرفته بود که در آن وی با تاکید براینکه فعال‌ترین، پاک‌ترین و شجاع‌ترین مدیر دولت‌های یازدهم و دوازدهم هستم، گفته بود: وظیفه سازمانی و قانونی را با تمام وجود انجام داده‌ام و در راستای اجرای وظایف قانونی در زمینه خصوصی‌سازی لایق نمره 20 هستم.

انهتای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ