کد خبر: ۱۲۱۰۷۳
۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۱/۵

مزایای نمایشگاه بورس، بانک و بیمه و حضور کارگزاری‌های بزرگ
یک کارگزار بورس مطرح کرد:

مزایای نمایشگاه بورس، بانک و بیمه و حضور کارگزاری‌های بزرگ

یک کارگزار ضمن اشاره به مزایای حضور تعداد کثیری از کارگزاری‌های بزرگ در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: برگزاری نمایشگاه می‌تواند در شناساندن این ضلع مهم از اقتصاد موثر باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمید علیخانی مدیرعامل کارگزاری راهبرد گفت: برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه قطعا می‌تواند برای هم‌اندیشی و حل چالش‌های موجود در بورس با حضور متخصصان و فعالان این بازار با راهکارهایی که ارائه می‌شود، موثر واقع شود.

وی افزود:‌ از آنجا که بورس مثل بانک در جامعه شناخته شده نیست، قطعا برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه می‌تواند در شناساندن این ضلع مهم از اقتصاد موثر باشد، نمایشگاه می‌تواند به بازار سرمایه کمک کند تا مخاطبان خاصی مثل خانواده ها، دانش آموزان و دانشجویان را جذب بازار کند و در این میان و برای جذب مخاطب نیاز‌سنجی علاقه‌ مندی مخاطبان در حضور و استفاده از  اپلیکیشن‌ها، نرم افزارها و ... مهم است.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: حضور تعداد کثیری از کارگزاری‌های بزرگ و مطرح در این نمایشگاه حس رقابتی سالم به وجود می‌آورد که این امر باعث می شود تا هر کارگزاری ابزارهای مالی بهتر، اپلیکیشن های متنوع و... ارائه کند. محصول نهایی نمایشگاه می‌تواند ارتقای جایگاه بازار سرمایه در جامعه باشد.

علیخانی گفت: نمایشگاه فضای‌مناسبی برای ارتقای روابط بین مشتری و کارگزارها هم است، شرکت‌‌کنندگان در نمایشگاه با دعوت از مشتری‌ها ضمن نشان دادن فعالیت‌ها به این افراد راه مذاکره را باز می‌کنند و دامنه فعالیت‌های گسترده‌تری را برای خود به وجود می آورند ضمن آنکه در تعامل با مشتریان ذائقه و سلایق آنها برای حضور در بازار سرمایه  مشخص شده  که می تواند در ارائه خدمات بهتر راهگشا باشد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ