کد خبر: ۱۲۱۰۸۷
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱/۵

توصیه پلیس راهور به مردم: امروز و فردا مسافرت نروید / آخرین وضعیت محورها

توصیه پلیس راهور به مردم: امروز و فردا مسافرت نروید / آخرین وضعیت محورها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی به مردم توصیه کرد امروز و فردا مسافرت نروند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرهنگ نادر رحمانی با بیان اینکه در اغلب محورها بارش باران گزارش شده و امروز و فردا (دوشنبه و سه شنبه) زمان مناسبی برای سفر نیست به ایسنا گفت: با توجه به لغزندگی معابر و آبگرفتگی و احتمال وقوع سیل به افرادی که قصد سفر دارند توصیه می شود که امروز و فردا سفر نکنند.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ استان درگیر برف و باران هستند، ادامه داد: در محورهای اراک - فرمهین، اراک - توره، اراک - بروجرد، اراک - ازنا در استان مرکزی، محور ارومیه - سلماس گردنه قوشچی در استان آذربایجان غربی، برخی محورهای اردبیل، گردنه اسد آباد در استان همدان و ارتفاعات محورهای هراز و کرج - چالوس بارش برف گزارش شده است.

این مقام مسئول افزود: در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، ایلام، لرستان، مرکزی، زنجان، قزوین، قم، مازندران، کردستان، گیلان، اردبیل، کرمانشاه‌، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، برخی محورهای استان فارس و سمنان بارش باران گزارش شده و تردد در محور اردبیل به سلماس تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رحمانی با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده لاسم ، ادامه داد: احتمال ریزش کوه در محورهای هراز، چالوس، فیروز کوه و برخی محورهای استان چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و به همین دلیل از رانندگان درخواست می شود حین سفر دقت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ