کد خبر: ۱۲۱۱۲۶
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱/۶

توضیح دو شرکت منجر به رشد قیمت و صف خرید شد

توضیح دو شرکت منجر به رشد قیمت و صف خرید شد

شرکت بورسی و فرابورسی درخصوص کنفرانس اطلاع رسانی و نوسان قیمت سهام دست به شفاف سازی زدند و با رشد قیمت و صف خرید روبرو شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،دو شرکت فرابورسی و بورسی پشم بافی توس و فرآوری مواد معدنی ایران درخصوص کنفرانس اطلاع رسانی و نوسان قیمت سهام، دست به شفاف سازی زدند و با رشد 10 و 5 درصدی قیمت و "فرآور" با صف خرید روبرو شد.

بر این اساس،حمیدرضا وفادار مدیرعامل "نتوس" 2.9 میلیارد تومانی پیرو ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی با توجه به عدم دریافت سوالات تحلیلی در سامانه تدان اعلام کرد:

۱. دارایی جدیدی از این شرکت کاهش یا افزایش نیافته و فعالیت‌ها همانند سوابق قبلی در حال انجام است.

۲. صورت های مالی و عملیاتی شرکت بدون تغییر و همانند سابق است.

۳. این شرکت با زیان دهی بالایی به دلیل داشتن بدهی به اداره مالیات و همچنین با توجه به دریافت تسهیلات مالی در سال های قبل از بانک ملی، بدهی های بالایی نیز به این بانک دارد.

۴. با توجه به شرایط ایجاد شده در کشور زیان شرکت رو به افزایش است.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت مراتب طبق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، افشا می‌شود.

همچنین شرکت فرآوری مواد معدنی ایران در خصوص نوسان قیمت سهام اعلام کرد: از تاریخ گزارشگری قبلی( صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳، ۶، ۹ و ۱۲ ماهه منتهی به آذر ۹۷) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می‌رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر با توجه به روند عادی بازار صورت گرفته است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ