کد خبر: ۱۲۱۲۸۸
۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱/۱۴

برنامه رهبران ایران و روسیه برای تقویت همکاری‌های نفتی

برنامه رهبران ایران و روسیه برای تقویت همکاری‌های نفتی

وزیر انرژی روسیه با بیان اینکه درباره توسعه میدان‌های نفتی ایران مذاکراتی شده، گفت: اراده رهبران ایران و روسیه بر گسترش بیش از پیش روابط دوجانبه است و همکاری‌های دو کشور تقویت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، الکساندر نوواک در دیدار با بیژن زنگنه وزیر نفت گفت: درخصوص مسائل مربوط به همکاری های دوجانبه از جمله در عرصه سوخت و انرژی و اوضاع بازار جهانی نفت و همکاری در چارچوب اوپک‌پلاس (کشورهای عضو اوپک و تولیدکنندگان غیراوپکی) گفت‌وگو و تبادل نظر کردیم.

وی با بیان اینکه روابط ایران و روسیه مطابق برنامه توسعه می‌یابد، افزود: سیاست دو کشور برای گسترش مجموعه همکاری‌ها را اجرا می‌کنیم. تلاش برای تحکیم پایه های حقوقی و اجرای طرح های کلیدی سرمایه گذاری در اولویت قرار دارد.

نواک ادامه داد: اراده رهبران ایران و روسیه بر گسترش بیش از پیش روابط دوجانبه قرار گرفته و همه باید در این مسیر حرکت کنیم. همکاری‌های ایران و روسیه نیز تقویت خواهد شد و در این مذاکرات درباره توسعه میدان‌های نفتی ایران مذاکراتی داشتیم.

براساس این گزارش، پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و بازرگانی ایران و روسیه 18 ژوئن  ( 25 خرداد ماه) در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ