کد خبر: ۱۲۱۳۰۶
۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱/۱۶

اولین دستور کار مجلس مشخص شد: تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی

اولین دستور کار مجلس مشخص شد: تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی

تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی در اولین دستور کار نمایندگان مجلس برای سال جدید اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، طبق دستور کار اعلامی، مجلس هفته آینده در روزهای 18 تا 20 فروردین جلسه علنی خواهند داشت.

بر اساس گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان خصوصی سازی، گزارش این کمیسیون مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری شرکت ماشین سازی تبریز و املاک مربوطه و همچنین شرکت آذر چلیک توسط سازمان خصوصی‌سازی و گزارش کمیسیون انرژی در مورد تخلفات مرتبط با شرکت پالایش نفت کرمانشاه از جمله مواردی است که در دستور کار نمایندگان مجلس در نخستین هفته کاری سال 98 قرار گرفته است.

همچنین به موارد قابل طرح در این دستور کارها باید گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد نقض قانون و مقررات مربوط به واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی و مجتمع هرمزال را نیز اضافه کرد.

نمایندگان مجلس در حالی نخستین هفته کاری در سال جدید را با پرداختن به عملکرد سازمان خصوصی سازی آغاز می کنند که از یک سو این سازمان در سال گذشته پرحاشیه ترین دوران تاریخ خصوصی سازی را به همراه پوری حسینی طی کرده و از سوی دیگر تحقق شعار رونق تولید بدون شک در گرو اهمیت دادن به بخش خصوصی و اجرای صحیح اصل 44 قانون اساسی است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ