کد خبر: ۱۲۱۳۶۳
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱/۱۷

افزایش قیمت و صف خرید ۳ شرکت بعد از توضیح درباره نوسان و آمار فروش
در روز صعود ۱۲۵۴ واحدی شاخص بورس رقم خورد:

افزایش قیمت و صف خرید ۳ شرکت بعد از توضیح درباره نوسان و آمار فروش

در روز صعود ۱۲۵۴ واحدی شاخص بورس، سه شرکت بورسی و فرابورسی درخصوص نوسان قیمت سهام و مقدار فروش در ماه های پایانی سال توضیح دادند و با افزایش قیمت و صف خرید روبرو شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان داد و ستد اولین روز هفته که با آغاز به کار رسمی بازار همراه شد و شاخص بورس با صعود 1254 واحدی به رقم 186 هزار و 535 رسید، دو شرکت کمک فنر ایندامین سایپا و هتل پارسیان کوثر اصفهان درباره نوسان قیمت سهام و شرکت سرامیک اردکان هم در خصوص افزایش مقدار فروش در ماه های پایانی سال، توضیح دادند و زمینه ساز افزایش یا کاهش قیمت شدند.

دراین میان،"خکمک و گکوثر" با رشد 4.4 و 5 درصدی قیمت سهم و "کسرا" علاوه بر رشد 4.9 درصدی قیمت با صف خرید روبرو شد.

کمک فنر ایندامین سایپا با شفاف سازی در خصوص نوسان قیمت سهام اعلام کرد: به استناد ماده ۱۷ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس تهران از تاریخ گزارشگری قبلی( صورتهای مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳ ، ۶، ۹ و ۱۲ ماهه ۹۷) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب طبق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکتهای ثبت شده نزد سازمان، افشا می شود.

هتل پارسیان کوثر اصفهان با شفاف سازی درخصوص نوسان قیمت سهام اعلام کرد: بازگشت به نامه واصله از فرابورس مبنی بر لزوم رعایت ماده ۱۲ مکرر یک دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات از تاریخ گزارشگری قبلی( صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳، ۶، ۹ و ۱۲ ماهه منتهی به آذر ۹۷) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیت در وضعیت مالی و عملکرد شرکت رخ داده است.

لذا به نظر می رسد نوسان قیمت سهام طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی از معاملات سهامداران و عرضه و تقاضای بازار است. بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب طبق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، افشا می‌شود.

سرامیک اردکان توضیحات تکمیلی درخصوص افزایش مقدار فروش در ماه های پایانی سال اینجا

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ