کد خبر: ۱۲۱۴۰۹
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۱/۱۸

درخواست مجلس ار روحانی برای برداشت ۳۰ هزار میلیارد از صندوق توسعه ملی
به منظور تامین خسارت سیل صورت گرفت:

درخواست مجلس ار روحانی برای برداشت ۳۰ هزار میلیارد از صندوق توسعه ملی

نمایندگان مجلس طی نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور و رئیس‌مجلس خواستار برداشت ۳۰ هزار میلیاردی از صندوق توسعه ملی به منظور تامین خسارات ناشی از سیل اخیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احسن علوی با اعلام تهیه نامه‌ نمایندگان مجلس خطاب به رئیس‌جمهور و رئیس‌مجلس به فارس گفت: با توجه به اینکه نمایندگان حوزه لرستان درخواست برداشت مبلغی برای خسارت ناشی از سیل شده بودند، همه نمایندگان مجلس خواستار تامین خسارت ناشی از سیل در مناطق سیل زده هستند.

وی افزود: اعتبارات موجود کفایت نمی‌کند که هم حوزه‌های عمرانی را در بربگیرد و هم طلب پیمانکاران را بدهد و همچنین بتواند کارهای جدیدی را آغاز کند. بنابراین ناگزیریم از صندوق توسعه ملی طلب کنیم. این درخواست قطعا با اذن مقام معظم رهبری امکان پذیر خواهد شد.

نماینده مجلس ادامه داد: برآوردهای غیررسمی بین 25 تا 30 هزار میلیارد تومان تخمین زده شده که شامل خسارات کشاورزی، راهبردی، پل‌سازی، باغ‌ سازی و موارد این چنینی می‌شود که قاعدتا باید از طریق برداشت از صندوق توسعه ملی تامین شود. درخواست نمایندگان در این راستا جبران کل خسارات است یعنی برداشت خسارت وارده از صندوق توسعه ملی است در غیر این صورت باید مبلغی که برای اصلاحات عمرانی گذاشته‌اند برداشت کنیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ