کد خبر: ۱۲۱۴۲۴
۰:۰ - ۱۳۹۸/۱/۱۹

پرجمعیت ترین شرکت‌ها معرفی شدند/ سهم تازه وارد در رده دوم
برای سال ۹۷ :

پرجمعیت ترین شرکت‌ها معرفی شدند/ سهم تازه وارد در رده دوم

پرجمعیت ترین شرکت‌های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار در پایان سال ۹۷ توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اسامی پرجمعیت ترین شرکت‌های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار را در پایان سال ۹۷ معرفی کرد.

براین اساس، سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران با ۲۳۷ هزار و ۷۵ سهامدار در صدر بزرگترین شرکت بورسی ایستاد. تامین سرمایه نوین که 22 اسفند سال گذشته وارد بورس شده با ۱۷۷ هزار و ۹۷۲ نفر و ایران خودرو با ۱۳۹ هزار و ۲۳۲ سهامدار در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین شرکت های سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان، توسعه معادن روی ایران، سایپا، سرمایه گذاری صنعت نفت، بانک انصار، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و توسعه صنایع بهشهر در مکان های چهارم تا دهم بزرگترین شرکت های بورسی از نظر تعداد سهامدار هستند.

موسسه اعتباری کوثر مرکزی نیز با ۴۸۵ هزار و ۱۰۷ سهامدار در صدر بزرگترین شرکت های فرابورسی از نظر تعداد سهامدار قرار دارد و تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر با ۳۳۲هزار و ۵۰۷ سهامدار و بانک سرمایه با ۳۰۱ هزار و ۹۷۳ سهامدار در رده های بعدی قرار گرفتند.

بیمه معلم، بانک حکمت ایرانیان، بانک مهر اقتصاد، بانک دی، بانک قوامین، بیمه حکمت صبا نیز درمکان های چهارم تا دهم فهرست برترین شرکت های فرابورسی از لحاظ تعداد سهامدار ایستادند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ