کد خبر: ۱۲۲۷۱۶
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱/۲۵

درآمد و دارایی های پوتین و مدودف / کاهش ثروت پوتین و افزایش مدودف
برای سال میلادی گذشته اعلام شد:

درآمد و دارایی های پوتین و مدودف / کاهش ثروت پوتین و افزایش مدودف

آخرین فهرست درآمد و دارایی های رئیس جمهور و نخست وزیر روسیه برای سال میلادی گذشته منتشر شد که با کاهش ثروت پوتین و افزایش مدودف همراه بود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ولادیمیر پوتین و دیمیتری مدودف میزان درآمد سال ۲۰۱۸ را در سایت کاخ کرملین منتشر کرند که طبق آن درآمد پوتین ۱۰ میلیون روبل کاهش اما درآمد مدودف افزایش یافته است.

رئیس جمهور روسیه در سال ۲۰۱۷ حدود ۸،۵ میلیون روبل (حدود ۱۳۴ هزار دلار) حقوق گرفت و با در نظر گرفتن پول حاصل از زمینی که فروخته بود، درآمد وی به ۱۹ میلیون روبل (بیش از ۲۹۰ هزار دلار) رسید.

دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت: در سال ۲۰۱۷ درآمد پوتین به علت فروش قطعه‌ای زمین با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع افزایش یافت. گفته می‌شود پوتین این قطعه زمین را به ۱۰ میلیون روبل (بیش از ۱۵۵ هزار دلار) فروخته است. در سال ۲۰۱۸ بجز حذف این قطعه زمین فهرست دارایی‌های اعلام شده پوتین نسبت به سال قبل از آن هیچ فرقی نکرده است.

بر اساس این فهرست، وی صاحب یک آپارتمان ۷۷ متری و آپارتمان ۱۵۳ متری بوده و دارای دو خودروی ساخت روسیه است.

مدودف برعکس پوتین ، درآمد سال ۲۰۱۸ را نسبتا افزایش داده و تقریبا ۱۰ میلیون روبل ( بیش از ۱۵۵ هزار دلار) دریافت کرده است. برای مقایسه، سال ۲۰۱۷ اعلام کرده بود درآمدی بیش از ۸،۵ میلیون روبل (کمی بیشتر از ۱۳۳ هزار دلار) داشته و درآمد همسر وی مثل سال ۲۰۱۷ صفر بوده است.

مدودف صاحب آپارتمانی با مساحت حدود ۳۶۷ متر بوده و یک قطعه زمین با مساحت تقریبا ۵ هزار متر اجاره دارد  و دو خودروی ساخت روسیه و همسر وی خودروی فولکس واگن گلف دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ