کد خبر: ۱۲۲۷۳۴
۹:۵ - ۱۳۹۸/۱/۲۶

۳۲۰ شرکت و نهاد مالی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور دارند
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه:

۳۲۰ شرکت و نهاد مالی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور دارند

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس گفت: تا امروز ۳۲۰ شرکت یا نهاد تأمین سرمایه در بخش های داخلی و بین الملل برای حضور در دوازدهمین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، یاسر فلاح با اشاره به مراحل پیشرفت کار دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه به سنا گفت: برگزاری هر ساله نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، گامی در راستای ارائه ظرفیت های بازار سرمایه از جمله معرفی ابزارهای مورد استفاده در این بازار به مردم با هدف فرهنگ سازی عمومی است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۱۶ هزار متر مربع از فضای نمایشگاه در قالب ۸ سالن واگذار شده  و ۳۲۰ مجموعه حضور را نهایی کردند که امیدواریم این روند با مشارکت بیشتر ادامه داشته باشد. اهمیت فاینکس ۲۰۱۹ و جایگاه بین المللی آن،انجمن بین المللی روابط عمومی IPRA و شرکت ARJAN CAPITAL را بر آن داشت تا حضور خود را در این رویداد بزرگ نهایی کنند تا در روزهای برگزاری نمایشگاه، سه کارگاه آموزشی برگزار کنند.

فلاح ادامه داد: هم اکنون بازار سرمایه ایران در ابزارهای مالی تنوع بی نظیری دارد. در بورس های اوراق بهادار محور، صکوک اجاره، اوراق منفعت، اوراق جعاله و دیگر اوراق اسلامی را داریم که می تواند برای اکثر کشورهای مسلمان جذابیت داشته باشد. سازمان بورس اخیرا هم در حال برنامه ریزی برای راه اندازی و تقویت ابزارهایی نظیر آتی سهام ، فروش استقراضی ، وارانت و بیمه اتکایی بوده است .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ