کد خبر: ۱۲۲۷۳۸
۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱/۲۶

توجه ویژه به صنعت بورسی در سال 98 و مهم‌ترین‌ رویکرد
معاون وزارت صنعت خبر داد:

توجه ویژه به صنعت بورسی در سال 98 و مهم‌ترین‌ رویکرد

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، با اعلام توجه ویژه به لوازم خانگی در سال جاری ، مهم‌ترین‌ رویکرد این صنعت بورسی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سعید زرندی در جلسه‌ با اعضاء انجمن‌ ، صنعت لوازم خانگی را از جمله صنایع اولویت‌دار سال ۹۸ خواند که به آن توجه ویژه خواهد شد و گفت: مهم‌ترین‌ رویکرد این صنعت در سال جاری، صادرات محصولات مخصوصا به کشورهای همسایه خواهد بود و برای ۱۳ کشور همسایه به علاوه چین و هند برنامه صادراتی تعیین شده است.

وی افزود: در سال ۹۸ توجه به بازار و تقاضا موضوع بسیار مهمی است و برای افزایش ظرفیت تولید باید توسعه صادرات با محوریت کشورهای همسایه دنبال شود. تامین مالی واحدهای صنعتی در قالب تبصره ۱۸ و سایر مواد قانونی دنبال می‌شود که نیازمند همکاری بیشتر نظام بانکی و سایر دستگاه‌ها است.

به گفته زرندی ، پنج سطح برای توسعه صنعتی مورد توجه است که شامل سطح حاکمیت و اراده سیاسی، اقتصاد کلان، سیاست‌های صنعتی و تجاری، رشته فعالیت و سطح بنگاه‌ها بوده و هرکدام از این سطوح دارای وظایف و اقداماتی خاص است. در سطح چهارم که رشته فعالیت است برای هر صنعت برنامه‌ریزی انجام می‌شود که با هم‌اندیشی و همفکری انجمن‌های تخصصی و بخش خصوصی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ