کد خبر: ۱۲۲۷۸۵
۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱/۲۷

درخواست فعالان فضای مجازی و سیاست مداران به تعلیق توئیتر ترامپ

درخواست فعالان فضای مجازی و سیاست مداران به تعلیق توئیتر ترامپ

کاربران توئیتر در کنار سیاست مداران درخواست کرده‌اند تا حسابر ترامپ به دلیل به اشتراک‌گذاری محتوای نفرت‌آمیز و نژادپرستانه بسته شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از خبر آنلاین،به دنبال حملات ادامه دار ترامپ که ایلهان عمر نماینده مسلمان و دموکرات مجلس نمایندگان را به دلیل کامنت دادن درباره ۱۱ سپتامبر به باد انتقاد گرفته و از خط قرمز عبور کرده، توئیتری‌ها در کنار سیاسیون از جک دورسی مدیر توئیتر  درخواست کرده‌اند تا اکانت ترامپ به دلیل به اشتراک‌گذاری محتوای نفرت‌آمیز و نژادپرستانه، بسته شود.

داستان از جمعه و هم‌زمان با انتشار ویدئویی از ایلهان عمر و انفجار برج دوقلوی تجارت جهانی نیویورک روی اکانت ترامپ شروع شد که با تیتر "ما هرگز فراموش نخواهیم کرد" با حروف درشت، نشان‌دهنده عصبانیت و محتوای نفرت‌انگیز شد و به همین دلیل گروه‌های آمریکایی(Women&#۳۹;s March) به این کار ترامپ اعتراض کردند که می‌تواند بار معنایی خاصی داشته باشد.

ایلهان عمر در این ویدئو گفته است کسی کاری را انجام داده و حالا تمام مسلمانان به‌عنوان شهروندان درجه‌دو باید جواب آن را پس بدهند!
 
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان، اوکازیو کورتز و سناتور برنی سندرز و الیزابت وارن به انتشار این ویدئو اعتراض کردند. ترامپ این ویدئو را روی اکانت Pin کرده بود اما پس‌ از اعتراضات و احتمال ساسپند شدن اکانت آن را unpin کرد.هرچند ترامپ ویدئو را حذف نکرده اما توئیتر هشدار داده محتوای نفرت‌انگیز می‌تواند باعث بسته شدن اکانت شود.
انتهای پیام

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ