کد خبر: ۱۲۲۷۸۷
۰:۰ - ۱۳۹۸/۱/۲۷

کارت قرمز بورس به شرکت ۱۳ ساله با رویای احداث بزرگترین تالار خاورمیانه
آمار اخراجی ها ۱۵ تایی شد :

کارت قرمز بورس به شرکت ۱۳ ساله با رویای احداث بزرگترین تالار خاورمیانه

شرکت بورسی غایب ۳ ماهه که درصدد تحقق رویای احداث بزرگترین تالار بورس خاورمیانه بود با تصمیم هیات پذیرش کارت قرمز گرفت و تا تعداد شرکت اخراجی ها به پانزده برسد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، از دی ماه سال 96 و بعد از اجرای اصلاحات جدید بازار سرمایه، 14 شرکت چینی ایران ، پارس پامچال ، سیمان کارون ، پلی اکریل ، تولید مواداولیه الیاف مصنوعی ، کاشی نیلو، سرمایه گذاری ملت ، سایپا دیزل، ایران خودرو دیزل، قند نقش جهان، پتروشیمی فارابی، گرانیت بهسرام، مواد ویژه لیا و قند نقش جهان با دریافت کارت قرمز از بورس اخراج شدند.

در این میان، شرکت سخت آژند هم پس از 13 سال حضور به این فهرست اضافه شد و از چهارشنبه جاری 28 فروردین از فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران حذف و آماده انتقال به بازار پایه فرابورس می شود.

بنابراین گزارش، این شرکت با سرمایه 40 میلیارد تومانی به دلیل عدم رعایت الزامات دستورالعمل پذیرش از یک بهمن سال قبل با توقف و تعلیق نماد روبرو بود.

در ترکیب سهامداری "ثاژن" شخص حقيقي و سرمايه گذاري دليران پارس هر کدام با 10 درصد به همراه عمران توسعه استان هرمزگان ، بيمه آرمان ، عمران  توسعه شهري استان خراسان و كارگزاري بانك انصار هر یک با بیش از 8 ، 6، 4 و 2 درصد حضور دارند.

همچنین حامد نورانی مدیرعامل این شرکت آذر 96 اعلام کرده بود که درصدد احداث بزرگترین تالار بورس خاورمیانه در مشهد است که تاکنون خبری از این برنامه نشده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ