کد خبر: ۱۲۲۸۷۹
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱/۲۸

شائبه فروش اجباری و دو گزینه در فروش سهام ۵ بانک و موسسه مشمول ادغام
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس توضیح داد:

شائبه فروش اجباری و دو گزینه در فروش سهام ۵ بانک و موسسه مشمول ادغام

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس درباره شائبه فروش اجباری سهام بانک انصار توضیح داد و گفت: سهامداران در فروش با قیمت اعلامی یا اعلام قیمت کارشناسی بعد از ارزش گذاری مختار هستند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سعیدمحمد علیزاده درباره شائبه مربوط به فروش اجباری سهام بانک انصار ، توضیح داد و به ایرنا گفت: هر سهامداری که تمایل داشته باشد می تواند طبق شرایط اعلامی، اقدام به فروش کند.

وی افزود: امکان واگذاری سهام بانک های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهراقتصاد و موسسه کوثر توسط سهامداران حقیقی با قیمت های مربوط به زمان توقف نماد و یا قیمت اسمی سهام ( هرکدام بیشتر ) انجام می شود و سهامداران در فروش مختارند که سهام را با قیمت اعلامی به فروش برسانند یا اینکه منتظر ارزش گذاری و اعلام قیمت کارشناسی باشند و سپس اقدام به فروش سهام کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تاکنون زمان دقیقی برای ارزش گذاری سهام این بانک ها اعلام نشده و شاید تا چند ماه آینده نهایی شود درباره اینکه در مجامع سال ٩٦ اعلام شده که هر ادغام باید در مجمع فوق العاده مطرح شود اما این اقدام صورت نگرفته ، توضیح داد: مجمع فوق العاده بانک ها طی چند ماه آینده در زمینه ادغام تصمیم گیری خواهد کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ