کد خبر: ۱۲۲۹۴۴
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱/۳۱

تحلیلی کوتاه از وضعیت فعلی بازار خودرو و پیش بینی افزایش مجدد قیمت
عضو اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان اتومبیل اعلام کرد:

تحلیلی کوتاه از وضعیت فعلی بازار خودرو و پیش بینی افزایش مجدد قیمت

عضو اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان اتومبیل با اعلام تحلیلی کوتاه از وضعیت فعلی بازار خودرو ، پیش بینی کرد با با ادامه سیاست های فعلی ، قیمت محصولات مجددا" افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی عبداللهی با بیان اینکه 90 درصد خریدان خودرو ، مصرف کننده نیستند در خصوص وضعیت بازار به ایلنا گفت : بازار از بلاتکلیفی رنج می‌برد و نه فروشنده می‌تواند با اطمینان بفروشد و نه خریدار . همین امر باعث ادامه رکود شده است .

وی افزود: علاوه بر تسهیلاتی که به قطعه سازان پرداخت و اعلام شد، تولید خودرو در اسفند بیش از دو برابر شده اما هنوز سیاست خودروسازان ، تزریق قطره چکانی محصول بوده و همین امر باعث شده قیمت‌ها آن طور که باید و شاید کاهش نیاید و حتی شایعاتی مبنی بر افزایش  قیمت‌ها منتشر و سبب شده خریدارانی که 90 درصد آنها مصرف کننده نیستند به امید افزایش قیمت ها، خودرو را در پارکینگ بگذارند.

عبد اللهی درباره آینده بازار خودرو هم گفت: نمی توان چیزی را با قطعیت پیش بینی کرد.خودروسازان اگر بخواهند می‌توانند در مدت زمان کوتاهی ده ها هزار خودرو روانه بازار کنند اما افزایش قیمت ها به آنها مزه کرده و با ادامه همین سیاست شاهد افزایش دوباره قیمت خودرو خواهیم بود که در این بین مصرف کنندگان و قشر ضعیف بیشترین آسیب را خواهد دید.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ