کد خبر: ۱۲۲۹۴۶
۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱/۳۱

۳ اثر مثبت نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از نگاه عضو جدید شورای عالی بورس

۳ اثر مثبت نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از نگاه عضو جدید شورای عالی بورس

عضو جدید شورای عالی بورس ضمن اشاره به نقش‌آفرینی بورس در روند توسعه کشور و ضرورت های برگزاری نمایشگاه بورس،‌ بانک و بیمه، اثرات مثبت استفاده از نمایشگاه‌ها را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شاهین چراغی ضمن اشاره به نقش‌آفرینی بورس به عنوان بخش مهم و با اهمیتی از اقتصاد در روند توسعه کشور، اعلام کرد: اگر چه بورس قدمتی بیش از نیم قرن دارد اما توسعه اصلی و حرکت پرشتاب آن در دهه اخیر رخ داده است. این موضوع نیز مرهون تلاش‌های متولیان این بازار، مدیران نهادهای مالی و سرمایه‌گذرانی بوده که به رغم برخی دشواری‌ها از این بازار دفاع کرده و آن را توسعه داده‌اند.

لزوم توسعه دستاوردهای جدید به ویژه در حوزه فین‌تک که در پنج سال اخیر رشد ملموسی داشته و استفاده از تجارب موفق کراود فاندینگ در کشورهای مختلف به همراه معرفی نرم‌افزارهای تحلیلی، عملیاتی و اطلاع‌رسانی، برگزاری نمایشگاه بورس،‌ بانک و بیمه را به عنوان یک ضرورت نمایان می‌کند.

این موضوع فارغ از برخی مشکلات بین‌المللی در زمان حاضر و مساله‌ای زیربنایی است که باید دنبال شود تا پس از عادی‌شدن روابط با دنیا امکان حضور و فعالیت در عرصه بین‌المللی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی مهیا باشد.

تجربیات مختلف نشان داده، استفاده از نمایشگاه‌ها موجب افزایش ظرفیت تولید ناخالص ملی و بهبود آن می‌شود. نمایشگاه‌ها سرمایه‌گذاری ترکیبی بین بازیگران و فعالان بخش‌های مهم اقتصادی را تقویت می‌کنند و از این نظر نیز اهمیت دارند.

خوشبختانه برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه موجب شده انگیزه معرفی محصولات و خدمات در بخش خصوصی افزایش یابد که امید می رود سال جاری نیز با تبلیغات مؤثر، شاهد ادامه این روند و افزایش مخاطبان عمومی و متخصص در این نمایشگاه باشیم.

براساس این گزارش، دوازدهمین نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه از دوشنبه الی پنچ شنبه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ