کد خبر: ۱۲۲۹۷۰
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۱/۳۱

فاینکس ۲۰۱۹ فرصتی برای آگاهی با ابعاد بازارهای سه گانه
معاون سابق ناشران بورسی مطرح کرد:

فاینکس ۲۰۱۹ فرصتی برای آگاهی با ابعاد بازارهای سه گانه

مدیرعامل شرکت رتبه بندی اعتباری پارس کیان گفت: فاینکس ۲۰۱۹ فرصتی طلایی است تا افرادی که می خواهند با ابعاد مختلف بازارهای سه گانه مطلع شوند، برای سرمایه گذاری آتی تصمیم گیری کنند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمدرضا عربی مزرعه شاهی درخصوص برگزاری نمایشگاه بورس بانک و بیمه گفت: این اتفاق خوبی به ویژه در بازار سرمایه است که سالانه یکبار خروجی ها و آنچه رخ داده را در معرض دید عموم می گذاریم و همه مردم در هر سن، شغل و ساختاری می توانند از دستاوردها و اقدامات آن مطلع شوند و استفاده کنند.

وی توضیح داد: بازار سرمایه و سهام و دیگر مفاهیم آن علی رغم معرفی و تبیین مناسب در فضاهای دیگر،  همچنان برای برخی مردم عادی یک موضوع گنگ و تا حدودی پیچیده است، لذا برگزاری این رویداد مالی بزرگ، اتفاق خیلی خوب و مبارکی است که به فهم عمومی جامعه از این بازار کمک خواهد کرد.

این مقام مسئول با اشاره به ضرورت برقراری ارتباط متقابل بین فعالان بازار سرمایه و ارکان این بازار تاکید کرد: فاینکس ۲۰۱۹ همانند دوره های قبل رویدادی است که خدمات سه صنعت بورس، بانک و بیمه در فضایی مناسب به آحاد جامعه معرفی می شود و طبیعی است در این فضا ارایه خدماتی همچون آموزش های رایگان و برگزاری نشست های تخصصی نیز نمایشگاه را جذاب تر و پویاتر خواهد کرد .

عربی مزرعه شاهی با بیان اینکه جریان خبری ایجاد شده در فاینکس، بسترهای لازم جهت یک فرهنگسازی همه جانبه را برای هر سه بازار فراهم می کند،گفت: فاینکس ۲۰۱۹ رویداد بزرگی است و کمتر زمانی دیده می شود جایی به صورت منسجم به معرفی حوزه هایی همچون فین تک و فناوری مالی در ایران بپردازد.

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از گذشته نیاز به توسعه بازار با حضور و مشارکت فعال مردم داریم،افزود: به طور قطع فرهنگ سازی و آشنایی افراد جامعه با ابزارهایی که در بورس استفاده می شود، در حرکت و انتقال نقدینگی از بازارهای غیرمولد به بازار سرمایه موثر خواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ