کد خبر: ۱۲۲۹۸۲
۰:۰ - ۱۳۹۸/۲/۲

نتیجه مجمع سالانه ۳ شرکت بورسی و فرابورسی + زمان تقسیم سود

نتیجه مجمع سالانه ۳ شرکت بورسی و فرابورسی + زمان تقسیم سود

مجمع سالانه سه شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر، سنگ آهن گهر زمین و سرمایه گذاری بهمن برگزار و طی آن با تصویب صورت های مالی و توزیع سود،زمانبندی تقسیم آن اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،نتیجه مجمع سالانه سه شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر، سنگ آهن گهر زمین و سرمایه گذاری بهمن جهت تصویب صورت های مالی منتهی به آذر سال گذشته،مشخص شد.

نتیجه مجمع سالانه "شوینده"

مجمع سالانه شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر صبح شنبه هفته جاری در پژوهشگاه صنعت نفت با حضور اکثریت 91.5 درصدی سهامداران برگزار شد.

دراین مجمع پس از قرائت گزارش هیات مدیره برای سال مالی منتهی به آذر 97 و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت،صورت های مالی تصویب و بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 829 ریال سود محقق شده هر سهم 720 ریال معادل 87 درصد برای هر سهم توزیع شود.

همچنین شرکت توسعه صنایع بهشهر، سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر، سرمایه گذاری ساختمان گروه صنایع بهشهر، مدیریت صنعت قند توسعه صنایع بهشهر و صادراتی توسعه صنایع بهشهر زرین به عنوان اعضای جدید اصلی و دو شرکت به پخش و صنعتی بهپاک به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره به مدت 2 سال انتخاب شدند.

براین اساس،کلیه سهامداران حقیقی از تاریخ ۵ مرداد تا ۶ مهر سال جاری می توانند با مراجعه به کلیه شعب بانک ملی و ارائه اصل و کپی کارت ملی و کد معاملاتی نسبت به دریافت سود نقدی اقدام کنند.

سود صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردان ها نیز از ۱۰ مهر با اعلام شماره حساب به شبای حساب بانکی یا معرفی نماینده سهامدار، مستقیماً از طریق شرکت و با صدور چک در وجه صندوق پرداخت خواهد شد. سود سهامداران حقیقی نیز از یک آبان ماه با اعلام شماره حساب شبای حساب بانکی یا معرفی نماینده مستقیماً از طریق شرکت پرداخت خواهد شد.

نتیجه مجمع سالانه "کگهر"

مجمع سالانه شرکت سنگ آهن گهر زمین نیز بعدازظهر شنبه هفته جاری در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش با حضور اکثریت 96.9 درصد سهامدارن برگزار شد.

دراین مجمع پس از قرائت گزارش هیات مدیره برای سال مالی منتهی به آذر 97 و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت،صورت های مالی تصویب و بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 982 ریال سود محقق شده هر سهم 800 ریال معادل 81 درصد برای هر سهم توزیع شود.

زمانبندی پرداخت سود سهام برای سهامداران حقیقی و حقوقی تا تعداد ۷۰ میلیون سهم با گذشت یک ماه از برگزاری مجمع سالانه از طریق بانک سپه و طی مدت یک ماهه و سود سهامداران حقوقی عمده شرکت، طی مهلت قانونی پرداخت می شود.

نتیجه مجمع سالانه "وبهمن"

مجمع سالانه سرمایه گذاری بهمن صبح پنجشنبه 29 فروردین در شرکت بهمن موتور با حضور 90 درصد سهامداران برگزار شد.

دراین مجمع پس از قرائت گزارش هیات مدیره برای سال مالی منتهی به آذر 97 و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت،صورت های مالی تصویب و بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 283 ریال سود محقق شده هر سهم 140 ریال معادل 49 درصد برای هر سهم توزیع شود.

بنابراین گزارش،سود سهامداران حقیقی از ۱۸ خرداد ماه با مراجعه به یکی از شعب بانک صادرات و سود سبد و صندوق های سرمایه گذاری از تاریخ مذکور تنها پس از درخواست کتبی و ارائه مدرک لازم با واریز به حساب شخص حقوقی امکان پذیر خواهد بود.سود سهامداران حقوقی نیز طی مهلت قانونی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ