کد خبر: ۱۲۲۹۸۶
۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۲/۲

حضور

حضور "افق" و زیر مجموعه های گلرنگ در فاینکس ۲۰۱۹

فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به همراه ۷ زیر مجموعه با حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، آخرین دستاوردها و خدمات را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شرکت های زیرمجموعه های گروه صنعتی گلرنگ در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بانک، بیمه و بورس که از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود،حضور خواهند داشت.

در این نمایشگاه، شرکت سبد گردان کوروش، واسپاری ارزش آفرین گلرنگ، صندوق ارزش آفرین گلرنگ، پدیده شیمی قرن، گروه صنعتی پاکشو، پردیس سینمایی کوروش، صنعت غذایی کوروش و فروشگاه زنجیره ای افق کوروش به عنوان شرکت های زیرمجموعه و دارایی های تحت مدیریت گروه گلرنگ با استقرار در غرفه‌های مشترک، توانمندی‌ها و دستاوردها را در قالب صنایع مختلف در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

بنابراین گزارش،افق کوروش به عنوان نخستین فروشگاه زنجیره ای در بورس تهران با بیش از 1360 شعبه به همراه 7 شرکت دیگر از زیر مجموعه های گروه گلرنگ ضمن ارائه آخرین دستاوردها و خدمات با حضور کارشناسانی از واحد بازاریابی و مالی در سالن 41B  غرفه 24، آماده پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان، سهامداران و مشتریان است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ