کد خبر: ۱۲۳۰۲۹
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۲/۲

رشد مناسب در انتظار شرکت‌های دانش بنیان بورسی و فرابورسی

رشد مناسب در انتظار شرکت‌های دانش بنیان بورسی و فرابورسی

معاون فن‌آوری رئیس جمهور با بیان این که تابلوی دانش بنیان در بورس و فرابورس نصب شده و صندوق‌های خطرپذیر نیز در این رابطه در بازار سرمایه فعال هستند، گفت: انتظار رشد خوبی در این حوزه را داریم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، به نقل از تسنیم، سورنا در مراسم افتتاح نمایشگاه بانک، بورس و بیمه با اشاره به این که اگرچه شکل ظاهری بانک‌داری در حال تغییر است اما صنعت بانکداری از بین نخواهد رفت، گفت: بانک‌ها باید به فین‌تک‌ها بیشتر وارد شوند و بیمه‌ها نیز باید به این فرآیند بپیوندند.

وی با بیان این مطلب که فین‌تک در حوزه بیمه یک کار جدید است، افزود: بر این اساس باید فن‌آوری و نوآوری را در این حوزه مدنظر قرار داد. ضمن این که باید زیرساخت‌های نو در این حوزه به کار گرفته شود.

این مقام مسئول با اشاره به این که هم اکنون بیش از 6 هزار استارتاپ داریم که طی ٤ سال گذشته ایجاد شده‌اند، ادامه داد: نمی‌توان با وام ایجاد اشتغال کرد. ضمن این که استارتاپ با سرمایه‌گذاری خطرپذیر توسعه می‌یابد و با وام کاری از پیش نخواهد برد.

ستاری با بیان این که تابلوی دانش بنیان در بورس و فرابورس نصب شده و صندوق‌های خطرپذیر نیز در این رابطه در بازار سرمایه فعال هستند، گفت: با شکستن شیشه شرکت‌های استارتاپی نمی‌توان کاری از پیش برد. این شرکت‌ها رشد کرده و رو به پیروزی خواهند رفت. از این رو تنها راه این است که توسعه استارت‌آپ‌ها را در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: اتفاقات خوبی که در بورس رخ داده و تابلوی شرکت دانش بنیان که راه‌اندازی شده است، رشد خوبی در این حوزه را انتظار داریم.
انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ