کد خبر: ۱۲۳۰۴
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۲/۲۱

جلسه ویژه وزیر اقتصاد با مدیران بانک ها برای حمایت از بورس
یک مدیر به بورس پرس خبر داد:

جلسه ویژه وزیر اقتصاد با مدیران بانک ها برای حمایت از بورس

یک مدیر بانکی از برگزاری جلسه ویژه وزیر اقتصاد با مدیران بانک ها و رئیس سازمان بورس خبر داد و گفت: از فردا سه شنبه بانک ها برای حمایت از بورس و دارایی های خود وارد عمل می شوند.

یک مدیر بانکی در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، از برگزاری جلسه ویژه بعدازظهر دیروز وزیر اقتصاد با مدیران بانک های بورسی و غیر بورسی مانند بانک ملی ، سپه ، ملت ، صادرات و تجارت و رئیس سازمان بورس خبر داد و اظهار داشت: در این جلسه که کمتر از 40 دقیقه به طول انجامید مقرر شد بانک ها از فردا اقدام به حمایت از بورس و دارایی های خود در بازار سهام کنند.

وی ادامه داد: بنابراین قرار است از فردا سه شنبه بانک ها با ترزیق منابع مالی به بازارسهام از زیر مجموعه های خود حمایت عملی کنند. در این رابطه به شرکت های کارگزاری وابسته به بانک ها هم اعلام شده که آمادگی های لازم را داشته باشند.

این مدیر تاکید کرد: نکته جالب جلسه این بود که وزیر اقتصاد از رئیس سازمان بورس خواست تا از صندوق توسعه بازار سرمایه برای حمایت از بازار و شرکت ها استفاده نکند.

وی به بورس پرس گفت: با این اوصاف انتظار می رود روند منفی شاخص و قیمت ها در هفته های اخیر تشدید شده، قطع شود و بازار به تعادل برسد.

انتهای پیام 

 

  


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» محمد | ساعت ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۲/۲۱
2
0
پاسخ
چندمین باره اینکار رو میکنند؟ این بازار درست شده؟ راه حل اینها نیست
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ