کد خبر: ۱۲۳۱۱۴
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۲/۴

ادامه هوای سرد و افزایش برودت چند استان / سردترین استان با منفی 8 درجه
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

ادامه هوای سرد و افزایش برودت چند استان / سردترین استان با منفی 8 درجه

کارشناس سازمان هواشناسی پیش بینی کرد هوای سرد تا دو سه روز دیگر در سراسر کشور ادامه داشته باشد و برودت چند استان افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فریبا گودرزی درباره آخرین پیش بینی ها از وضعیت آب و هوای ایران به ایرناگفت: هوای سرد تا جمعه ماندگار است و امروز شمال شرق کشور با ۴ تا ۸ درجه کاهش دما همراه است. به کشاورزان توصیه می شود در این شرایط مراقب محصولات باشند.

وی ادامه داد: با این کاهش دما ، استان های خراسان شمالی،خراسان رضوی و خرااسان جنوبی بسیار سرد می شوند اما از فردا شاهد روند تدریجی افزایش دما از سمت شمال غرب خواهیم بود که زیاد محسوس نیست و از جمعه این روند شدت می یابد.

این کارشناس افزود: امروز برای شمال شرق و شرق سواحل خزر، شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی ، بارش باران و در مناطق سردسیر و کوهستانی این استان ها بارش برف خواهیم داشت. فردا عبور موج های تراز میانی جو را شاهد هستیم که در شرق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، شمال شرق و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده باران و برف رخ خواهد داد.

گودرزی ادامه داد: برای روز جمعه در مناطقی از غرب، شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش پراکنده برف پیش بینی شده است. خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان هم امروز و فردا مواج است و سایر مناطق تا روز جمعه پدیده خاصی ندارند.

وی افزود: هوای تهران کمی ابری در بعدازظهر نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. کمینه دمای امروز صبح مهرآباد ۲ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز مهرآباد به ۱۴ درجه بالای صفر می رسد.

 گودرزی ادامه داد: نیر در اردبیل با دمای منفی ۸، سراب و خلخال منفی ۷ ، آوج ، شهرکرد و دیلمان منفی ۶ و قصرقند و زابل درسیستان و بلوچستان با ۴۰ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ