کد خبر: ۱۲۳۳۴۷
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۲/۱۰

مقایسه جالب دستمزد ستاره‌های معروف ترین سریال با بازیگران ایرانی

مقایسه جالب دستمزد ستاره‌های معروف ترین سریال با بازیگران ایرانی

بررسی دستمزد ستاره‌های معروف ترین سریال یعنی بازی تاج و تخت نشان می دهد دریافتی دلاری تعدادی از بازیگران سینمای ایران بیشتر از این گروه است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،به نقل از خبر آنلاین، در پی اعلام دقیق دستمزدهای ستاره‌های سریال بازی تاج و تخت از جمله کیت هرینگتون و لینا هیدی، درآمد بازیگران این سریال آمریکایی با سوپراستارهای ایرانی مقایسه شد .

اد هریس، ایوان ریچل وود، جفری رایت و تندی نیوتون، برای هر اپیزود از فصل سوم مجموعه «وست‌ورلد» ۲۵۰۰۰۰ دلار دریافت کردند.

دستمزد ستاره‌هایی چون هرینگتون، هیدی، پیتر دینکلیج، امیلیا کلارک و نیکولای کاستر-والدو هر کدام ۳۰۰ هزار دلار برای هر اپیزود فصل هفتم بازی تاج و تخت بود.

دستمزدی بازیگران نقش اول این سریال در اپیزود آخر هم به این شرح است : کیت هرینگتون (جان اسنو) ، امیلیا کلارک (دنریس تارگرین) ، لینا هیدی (سرسی لنیستر) ، پیتر دنکلیج (تیریون لنیستر)، نیکولای کاستر-والدو (جِیمی لنیستر) هر کدام ۵۰۰ هزار دلار ، سوفی ترنر (سانسا استارک)، میسی ویلیامز (آریا استارک) و ایزاک رایت (برن استارک) هر یک ۱۷۵ هزار دلار گرفته اند.

اما دریافتی دلاری دستمزد تعدادی از ستاره‌های سینما ایران در شبکه نمایش خانگی، سینما و تلویزیون، بیشتر یا برابر با دریافتی‌ معروف‌ترین ستارگان دنیا است که صدها میلیون تماشاگر را پای خود می‌نشاند .

از آنجایی که صدا و سیما به سامانه شفافیت نپیوسته و میزان قراردادها را شفاف اعلام نمی‌کند، نمی‌توان در این زمینه به عدد درستی رسید اما ارقام نجومی در سینما چیزی غیرقابل کتمان است. چندی قبل مسعود ده‌نمکی از این پرداخت های میلیاردی گفت و محمود رضوی تهیه‌کننده ماجرای نیمروز و رد خون هم این ارقام را تائید کرده است. غلامرضا موسوی، تهیه کننده هم بارها از پول‌های کثیف در سینما گفته که دستمزدها را به جایی رسانده که سرسام‌آور هستند.

مهم‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی ایران در این سال‌ها، سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی بوده که همان زمان و در دوره فصل اول اعلام شد شهاب حسینی ماهیانه ۱۲۰ میلیون تومان و برای ده ماه یک میلیارد و دویست میلیون تومان گرفته است اما دستمزد بازیگران درجه یک فصل پنجم سریال بازی تاج و تخت حدود ۳۰۰ هزار دلار بود. 

آن زمان حتی با دلار ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، دستمزد شهاب حسینی در شهرزاد  بیش از ستاره‌های این سریال جهانی بوده است.  این رقم خیلی جدی رسانه‌ای شد و در آن زمان  شهاب حسینی، عوامل فیلم و حتی محمد امامی سرمایه‌گذار کار، هیچکدام  این رقم را تکذیب نکردند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ