کد خبر: ۱۲۳۴۹۸
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۲/۱۴

شفاف سازی سهم مثبت بورسی درباره نوسان قیمت و پیش بینی محصول

شفاف سازی سهم مثبت بورسی درباره نوسان قیمت و پیش بینی محصول

شرکت قندی حاضر در بورس درباره نوسان قیمت سهام و میزان محصول تولیدی کارخانه در سال آتی دست به شفاف سازی زد و با رشد قیمت و صف خرید روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شرکت 51 میلیارد تومانی قند ثابت خراسان درباره نوسان قیمت سهام دست به شفاف سازی زد و با رشد 4.8 درصدی به قیمت 6938 ریالی رسید و صف خرید شد.

بر این اساس، غلامرضا کاظمی مدیر عامل "قثابت" درخصوص رعایت ماده ۱۷ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس تهران اعلام کرد: از تاریخ گزارشگری قبلی( صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۶ ماهه حسابرسی نشده منتهی به دی ۹۷) تا مقطع فعلی تغییر مثبت با اهمیت در وضعیت مالی عملکرد شرکت رخ نداده است.

از طرفی، این شرکت با توجه به اتمام بهره برداری و کاهش چشمگیر درآمد عملیاتی،معمولا مخارج ستادی به انضمام هزینه مالی را به صورت اقلام کاهنده سود و زیان ۶ ماهه اول در صورت‌های مالی درج می‌کند. از این رو به نظر می رسد نوسانات قیمت سهام طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی از تغییرات روند بازار و عرضه و تقاضا باشد.

همچنین هیات مدیره اعتقاد دارد با توجه به کاهش شدید موضوع دریافت مواد اولیه برای بهره برداری آتی کارخانه که علت اصلی آن تغییر الگوی کشت در منطقه و وقوع پدیده سیل در غرب کشور است،میزان محصول تولیدی کارخانه در سال آتی با کاهش چشمگیر مواجه شود. بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت مراتب طبق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، افشا می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ