کد خبر: ۱۲۳۵۱۸
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۲/۱۴

شفاف سازی سه شرکت منجر به توقف نماد، رشد قیمت و صف خرید شد

شفاف سازی سه شرکت منجر به توقف نماد، رشد قیمت و صف خرید شد

دو شرکت سیمانی و ویتانا درباره نوسان قیمت سهام و تغییر ۶۷ درصدی در نرخ خرید مواد اولیه، شفاف سازی کردند و با توقف نماد، رشد قیمت و صف خرید روبرو شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،سه شرکت سیمان دورود، سیمان ایلام و ویتانا درخصوص نوسان قیمت سهام و تغییر 67 درصدی در نرخ خرید مواد اولیه، شفاف سازی کردند که در برابر توقف نماد "سیلام، غویتا"،نماد معاملاتی "سدور" با رشد 4.9 درصدی به قیمت 2356 ریالی رسید و صف خرید شد.

بر این اساس،نیما خواجه مهمدی مدیرعامل "سدور" در خصوص لزوم رعایت ماده ۱۷ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس تهران اعلام کرد: از تاریخ گزارشگری قبلی تغییر با اهمیت در وضعیت مالی عملکرد شرکت رخ نداده و به نظر می رسد نوسانات قیمت سهام این شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر متاثر از فرایند عرضه و تقاضا در بازار و تحلیل تصمیم و سرمایه گذاران بوده است.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب در اجرای ماده ۱۳ دستورالعمل افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا خواهد شد.

همچنین محمدرضا فخرالدینی مدیرعامل "غویتا" اعلام کرد: بهای خرید آرد از مبلغ ۱۵۰۰ تومان در سال ۹۷ به مبلغ ۲۵۰۰ تومان در سال ۹۸ (معادل ۶۷ درصد)افزایش یافته است.
تاریخ موثر اعمال تغییر قیمت از ۱۴ اردیبهشت و مرجع تغییر قیمت ها بازار داخلی است.مبلغ کل خدمات/ مواد خریداری شده در سال مالی قبل ۱۲.۷ میلیارد تومان و نسبت به بهای تمام شده خدمات/ مواد به کل بهای تمام شده خدمات/ مواد شرکت در سال مالی قبل ۲۴ درصد است.

در این میان،حسین اکبری مدیرعامل "سیلام" نیز با توجه به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و عدم طرح سوال در سامانه تدان اعلام کرد: پیرو لزوم رعایت ماده ۱۷ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در سازمان بورس، وضعیت مالی عملکرد این شرکت تغییرات با اهمیت نداشته و در صورت وقوع هر گونه تصمیم یا رویداد با اهمیت، مراتب طبق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد آن سازمان، افشا می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ